Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Testy - 2009
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:24, 18 Lut 2009    Temat postu:

1. N. Heidfeld BMW Sauber F1.09 1:33.753 0
2. T. Glock Toyota TF109 1:33.770 +0.017 0
3. F. Massa Ferrari F60 1:33.794 +0.041 0

Różnice w czasach powalają wręcz smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 15:24, 18 Lut 2009    Temat postu:

może oni się umówili? Tak żeby na jaw nie wyszło kto najlepszy postanowi dawać do publicznej informacji wręcz identyczne wyniki i tym samym sprawić, że zagadka to będzie najmocniejszy nadal nie będzie rozwiązana.
A panowie z Maranello powinni popracować chyba trochę nad niezawodnością F60. Dzisiaj zawiodła przekładnia, wczoraj chłodzenie systemu KERS i lepiej, żeby nie sprawiali nam takich niespodzianek podczas weekendów GP.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 16:22, 18 Lut 2009    Temat postu:

A Heidfeld ma nawet gorszy czas niż we wtorek. Testy tak na prawdę nam widzom - nie za dużo mówią. Dlatego ja tylko tak czytam i nawet nie staram się wynosić wniosków smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:21, 20 Lut 2009    Temat postu:

Podsumowanie wczorajszych testów:
[link widoczny dla zalogowanych]

i dzisiejszych:
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat:

Willy Rampf o testach w Bahrajnie

Zespół BMW Sauber jest zadowolony z testów przeprowadzonych na torze w Bahrajnie. Pomimo przerwy, która trwała dwa dni z powodu burzy piaskowej, team z Hinwil zgromadził wiele cennych danych i odnotował znaczny postęp w rozwoju F1.09.

Nick Heidfeld uzyskał dzisiaj drugi czas podczas testów, ale przejechał najwięcej okrążeń (122). Willy Rampf jest bardzo zadowolony z wyników, jakie udało się uzyskać.

"Chociaż straciliśmy trochę czasu w zeszłym tygodniu przez burze piaskowe, długie testy w Bahrajnie były bardzo produktywne." - mówi Willy.

"Mogliśmy pracować w temperaturach, których byśmy nie zastali w Europie podczas tych miesięcy. To był dobry postęp przed pierwszym wyścigiem nadchodzącego sezonu."

"Pracowaliśmy głównie nad generalnym ustawieniem F1.09, próbując licznych rozwiązań w obszarach mechanicznych i aerodynamicznych bolidu. Zebraliśmy spore doświadczenia z wszystkimi typami opon."

"Poczyniliśmy także dobry progres jeśli chodzi o KERS. Ogólnie rzecz biorąc, osiągnęliśmy nasz cel, gromadząc tak dużo danych jak to możliwe na temat zachowania się bolidu podczas zmiany ustawień." - kończy Rampf.

[[link widoczny dla zalogowanych]]

Cytat:
Timo Glock również zadowolony z testów

Niemiec miał dzisiaj kłopoty z hydrauliką i przejechał tylko 65 kółek toru w Bahrajnie. Jak sam mówi, zespół odnotował dobry progres jeśli chodzi o rozwój bolidu TF109. Glock ma nadzieje kontynuować ten pozytywny trend.

Oto co na temat testów powiedział kierowca Toyoty: "Szkoda, że nasz ostatni dzień pracy był zakłócony, ale to wciąż są dla nas bardzo pomyśle testy. Dzisiaj opuściliśmy dużo wolnego czasu ze względu na problemy z hydrauliką, więc szkoda, że nie zrobiliśmy więcej przejazdów, ale mechanicy wykonali dobrą robotę i kiedy powróciliśmy na tor, zrobiliśmy z tego użyteczną pracę."

"Ogólnie przejechaliśmy wiele kilometrów w tym tygodniu bolidem TF109. Zrobiliśmy dobry postęp z ustawieniami i jestem pewien, że możemy to kontynuować." - dodaje Niemiec.

[[link widoczny dla zalogowanych]

Coś wszyscy bardzo zadowoleni... Choć mnie martwą te usterki Ferrari i BMW... no ale mają jeszcze trochę czasu na dopracowanie bolidów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:12, 28 Lut 2009    Temat postu:

Cytat:
Składy zespołów na testy w Jerez (1-5 marca)

W niedzielę na torze w Jerez rozpocznie się kolejna tura oficjalnych testów zespołów Formuły 1. Testy potrwają do czwartku, czyli 5 dni. W Jerez pojawi się 8 z 9 zespołów. Zabraknie jedynie Toro Rosso, z kolei z nowym autem po raz pierwszy od listopadowych testów w Montmelo przybędzie Force India. Robert Kubica będzie jeździł modelem BMW Sauber F1.09 przez pierwsze trzy dni.

BMW Sauber:
01-03.03: Robert Kubica
04-05.03: Nick Heidfeld

Ferrari:
01-03.03: Felipe Massa
04-05.03: Kimi Raikkonen

Force India:
01-02.03: Adrian Sutil
03-04.03: Giancarlo Fisichella

McLaren:
01.03: Pedro de la Rosa (tester)
02-03.03: Heikki Kovalainen
04-05.03: Lewis Hamilton

Renault:
01-02.03: Nelsinho Piquet Jr.
03-04.03: Fernando Alonso

Red Bull:
01-02.03: Sebastian Vettel
03-05.03: Mark Webber

Toyota:
01.03: Kamui Kobayashi (tester)
02-03.03: Timo Glock
04-05.03: Jarno Trulli

Williams:
01-03.03: Nico Rosberg
04-05.03: Kazuki Nakajima


[[link widoczny dla zalogowanych]]

wreszcie znowu będzie się coś dziać smile smile smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Nie 11:19, 01 Mar 2009    Temat postu:

Z tego co widzę, ewidentnie wynika, ze Robert ma zawsze przydzielonych więcej dni testowych od Nicka smile Ach te teorie spiskowe w mojej głowie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:08, 01 Mar 2009    Temat postu:

To logiczne .. Robert po prostu potrafi wyczuć samochód. Potrafi w szczegółach powiedzieć co mu nie pasuje, a Nick jedynie powie:
-Źle mi się jedzie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Nie 12:30, 01 Mar 2009    Temat postu:

Hihihi, no nie wiem czy Nick tak rzeczywiście mówi, ale na pewno jest doświadczonym zawodnikiem, a to też się dla BMW liczy. Robert jest kierowcą, który ma świetne wyczucie bolidu. Wiele razy o nim mówili, że to kierowca - inżynier i przynosi z toru mnóstwo cennych informacji. Tyle że mi chodzi o to, że bolidy są nowe i wszyscy kierowcy powinni się z nimi oswajać i je poznawać i jak an razie BMW bardziej umożliwia to Robertowi niż Nickowi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 12:44, 01 Mar 2009    Temat postu:

No nie wiem. Doświadczenie doświadczeniem, ale zauważmy nawet jak Nick mówi w wywiadach nigdy nie potrafi się wysłowić co do szczegółów (wiem, że nie do końca im wolno mówić też), a Robert jakoś potrafi to przekazać. Nawet słuchając, rozmów przez Team Radio. BMW bez Roberta nigdy by nie było tak wysoko. Pod względem wiadomości technicznych i umiejętności przekazania ich inżynierowi Robert bardzo podobny jest do Schumachera.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Nie 16:11, 01 Mar 2009    Temat postu:

Stan na godzinę 14:13
Cytat:
1. S. Vettel Red Bull Racing RB5 1:19.055 52 pit
2. F. Massa Ferrari F60 1:20.664 +1.609 41 pit
3. K. Kobayashi Toyota TF109 1:21.384 +2.329 47 pit
4. N. Rosberg Williams FW31 1:21.418 +2.363 40 pit
5. R. Kubica BMW Sauber F1.09 1:22.245 +3.190 42 pit
6. N. Piquet Jr. Renault R29 1:22.266 +3.211 34 pit
7. P. de la Rosa McLaren MP4-24 1:22.511 +3.456 68 pit
8. G. Fisichella Force India VJM-02 1:22.648 +3.593 19 pit


Sebastian szaleje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 3 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin