Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Mercedes GP Petronas F1 Team
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:26, 06 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Nick Fry potwierdza ...

Nick Fry był obecny dziś rano w Genewie na konferencji prasowej Stowarzyszenia Zespołów F1 (FOTA) i zapowiedział, że już niebawem zostanie podane oświadczenie o przyszłości zespołu ex-Hondy.

Mimo ostatnich spekulacji o pomniejszeniu roli Nicka Fry'a w zarządzie i wykupieniu przez niego akcji Hondy, był on jedynym przedstawicielem zespołu, który pojawił się w Genewie.

Podczas gdy mówiło się, że oficjalne informacje pojawią się w ciągu najbliższych 24 godzin, Fry był nieco mniej konkretny, mówiąc - „Informacji należy spodziewać się wkrótce. To wszystko, co mogę powiedzieć.”

Fry więcej uwagi poświęcił FOTA, podkreślając, że zaproponowane przez nią zmiany w dużym stopniu przyczyniły się do przetrwania ex-Hondy.

„Myślę, że należy powiedzieć jasno, że nasz zespół korzysta i będzie korzystał w przyszłości ze współpracy z FOTA na dwa sposoby. Pierwszy z nich jest dość prosty, gdyż obniżenie kosztów pomoże nam ogromnie w wyzwaniach, jakim będziemy musieli stawić czoła w ciągu najbliższych dwóch lat, ale równie ważny jest poziom wsparcia ze strony wszystkich zespołów. W szczególności, że w dniu w którym Honda ogłosiła wycofanie się ze sportu otrzymaliśmy konkretne, bezwarunkowe poparcie od Luci di Montezemolo i Rona Dennisa.”

"Każdy tutaj (FOTA) pomógł nam uratować nasz zespół, a Ja, Ross (Brawn) i 700 naszych pracowników, my wszyscy dziękujemy im za to." - dodaje Fry.

Holenderski serwis f1today.nl, poinformował dzisiaj, że ex-Honda już jutro (w piątek) zorganizuje test shakedown ich nowego bolidu, który ma być pomalowany w większości na niebiesko, z dodatkami czerwonego. Test ma się odbyć na torze Snetterton, a nie Silverstone, jak to początkowo zakładano.

Czekamy z niecierpliwością na anons z Tokio i z Brackley.

[[link widoczny dla zalogowanych]]

Cytat:
Brawn GP w miejsce Honda Racing F1 Team

Już wszystko jasne. Zespół z Brackley przetrwał. Kilka minut temu koncern Honda oficjalnie poinformował o sprzedaży zespołu grupie osób na czele której stanął dotychczasowy szef ekipy - Ross Brawn. Nowy twór został przemianowany na "Brawn GP Formula One Team".

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami skład kierowców pozostał bez zmian. Stajnię z Brackley czwarty sezon z rzędu reprezentować będą Jenson Button i Rubens Barrichello.

Ross Brawn poinformował, że nowe auto - model BGP001 wyposażony w 2,4 litrowy silnik Mercedes-Benz FO108W - przejdzie w piątek krótki test, tzw shakedown na torze Silverstone, wbrew temu co podawał portal f1today.nl. Test odbędzie się za zamkniętymi drzwiami. Auto zostało wyposażone w silnik Mercedesa.

Oficjalne kolory nowej stajni to: żółty, biały i czarny.

Nowy zespół weźmie udział w dwóch testach. Pierwszy na obiekcie Catalunya pod Barceloną (9-12 marca), a drugi na torze w Jerez (15-17 marca).

Tak więc, w Melbourne na starcie stanie 20 samochodów.

Więcej szczegółów wkrótce.


[[link widoczny dla zalogowanych]] Smile Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T. dnia Pią 10:27, 06 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 11:36, 09 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Honda dziękuje fanom

Po oficjalnym przejęciu zespołu Honda Racing F1 przez Rossa Brawna i zmianie nazwy na Brawn GP, Honda podziękowała fanom i pracownikom za wsparcie i zaangażowanie w ostatnich latach.

Japoński producent wrócił do Formuły 1 przejmując zespół B.A.R. w 2006 roku, a największym osiągnięciem ekipy było wygranie Grand Prix Węgier tamtego roku. Potem jednak wobec braku sukcesów i kryzysu na rynku Honda wycofała się z F1.

Oto oświadczenie Hondy:

"Chcielibyśmy powiedzieć wielkie "Dziękuję" za świętowanie podium i oczywiście wygranej Jensona na Węgrzech w 2006 roku. Dziękujemy wam za to, że dobrze bawiliście się w tych momentach razem z nami, niezależnie czy na trybunach czy w domach. Aktywność Hondy w sportach motorowych będzie kontynuowana w innych kategoriach i mamy nadzieję, że dalej będziecie cieszyć się z gonitwy za marzeniami, do których inspiruje sport motorowy.

Z najlepszymi życzeniami,
Honda Racing F1."

Cytat:
Barrichello pełen optymizmu

Najbardziej doświadczony kierowca wyścigów Grand Prix w historii Rubens Barrichello jest zadowolony z faktu, że jego kariera w Formule 1 jeszcze się nie zakończyła, choć wielu wróżyło mu już emeryturę.

"Ludzie mówili, że już po mnie, że nikt mnie nie chce. Był taki, który napisał, że Bruno Senna ma już kontrakt na trzy lata z zespołem. To absurd stworzony przez desperata, który próbował się wybić bez żadnych podstaw czy źródeł."

"Ważne jest to, że w tym trudnym okresie zachowałem wiarę ciężko pracując nad sobą i siedziałem cicho rozmawiając jedynie z personelem ekipy. Nie powiem, bym był całkowicie pewny siebie deklarując po Grand Prix Brazylii, że to nie mój ostatni wyścig. Coś jednak mówiło mi, że to jeszcze nie koniec."

Brazylijczyk wie, że wobec małej liczby testów przed otwierającym sezon 2009 Grand Prix Australii, nie może liczyć na wielkie sukcesy. Nie mniej jednak Rubens nie może doczekać się startu.

"Rozpocznę sezon bardzo niespokojnie, bo przed pierwszym wyścigiem mamy tylko kilka testów. Samochód jednak będzie szybki, z bardzo dobrym silnikiem Mercedesa za plecami. Jestem pełen optymizmu."

Cytat:
Brawn GP czeka na akceptację umowy z Mercedesem

Norbert Haug powiedział, że FIA jeszcze nie zaakceptowała oficjalnie umowy pomiędzy zespołem Brawn Grand Prix i Mercedes-Benz na dostarczanie jednostek napędowych.

Vijay Mallya, szef napędzanego silnikami Mercedesa zespołu Force India wyjawił w zeszłym tygodniu, że mógł zgłosić sprzeciw do FIA, gdyż według regulaminów producent jednostek napędowych może dostarczać je jedynie dwóm zespołom w stawce. Nie mniej jednak już w przeszłości zdarzały się odstępstwa od tej reguły.

"FIA, jak wierzę, dało specjalne pozwolenie Mercedesowi na dostarczanie silników byłemu zespołowi Hondy przez rok" - mówił Hindus w zeszłym tygodniu.

Szef działu sportów motorowych Mercedesa Norbert Haug potwierdził to doniesienia, jednak poinformował, że FIA nie zaakceptowała oficjalnie kontraktu. Sprawa zostanie poruszona na spotkaniu Światowej Rady Sportów Motorowych 17 marca, dziesięć dni przed wyścigiem w Albert Park.

"Miejmy nadzieję, że zespół Brawna dostanie pozwolenie od FIA" - powiedział Haug w rozmowie z 'Auto Motor und Sport'.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 10:48, 11 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Ross Brawn upiera się, że tempo ich nowego samochodu BGP001 było realne podczas poniedziałkowych testów w Montmelo pod Barceloną. Prowadzący bolid Jenson Button utrzymywał się przez długi czas na szczycie tabeli z czasami i dopiero pod koniec sesji został wyprzedzony przez BMW, Ferrari i Toyotę.

Jednak wiele osób uważa, że zespół zdecydował się na jazdy z niemal pustym bakiem, aby przestraszyć nieco swoich rywali i zrobić dobre wrażenie na sponsorach.

Brawn stanowczo zaprzecza tym doniesieniom i wyjaśnia: „Gdyby inni wiedzieli ile paliwa mieliśmy w naszym samochodzie, byliby zaskoczeni.” – powiedział Brytyjczyk w wywiadzie dla "Auto Motor und Sport" uśmiechając się wymownie. „Nawet nasz partner technologiczny Mercedes był zaskoczony kiedy im powiedzieliśmy.” – dodał.

„Na podstawie naszych symulacji, wiedzieliśmy teoretycznie jakie czasy okrążeń może uzyskiwać ten samochód w Jerez, Bahrajnie czy Barcelonie. Kiedy zobaczyliśmy czasy podczas rywalizacji, byliśmy zaskoczeni, że nie są szybsze.” – powiedział Brawn.

Natomiast Rubens Barrichello jest zdania, że Ross Brawn musiał mieć nieco „mieszane uczucia” kiedy widział samochód firmowany jego nazwiskiem, wyjeżdżający na tor wyścigowy.

„Nie sądzę, żeby on nawet myślał o zostaniu właścicielem zespołu.” – powiedział Brazylijczyk.

“Od początku w planach było sprzedanie zespołu komuś kto ma pieniądze i chce przejąć ekipę – i tak się stało. Nie mogę wypowiadać się za niego, ale myślę że miał mieszane odczucia kiedy samochód wyjechał na tor.” - dodał.
[F1ultra.pl]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 12:26, 11 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Bwin Interactive głównym sponsorem Brawn GP?

Specjalistyczna prasa francuska donosi, że głównym sponsorem zespołu Brawn Grand Prix może zostać austriacka firma bukmacherska.

Bwin Interactive Entertainment AG jest zaangażowane w wiele projektów sponsorskich, jak choćby w MotoGP czy drużynach piłkarskich Real Madrid i AC Milan.

Jak informują francuskie źródła, Bwin był w kontakcie z Bernie Ecclestone. Być może już na następnych testach zamiast biało-żółtych barw samochodów BGP001 zobaczymy inne, zgodne z austriackim sponsorem.

Samochód zespołu Brawn GP zadebiutował w piątek w Silverstone. Ekipa z Brackley bierze udział w przedsezonowych testach w Barcelonie, jednak i tam występuje bez reklam.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 12:09, 16 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Dyfuzor zespołu Brawn GP do poprawki?

Brawn GP jest trzecim zespołem, którego projekt dyfuzora w nowym samochodzie został zakwestionowany przez rywali w Formule 1.

Tak przynajmniej uważa koloński dziennik 'Express', który opiera się na komentarzach Flavio Briatore. Włoch stwierdził, że trzy ekipy stworzyły dyfuzory niezgodne z nowymi zasadami.

Pojawiły się doniesienia, że zespół z Brackley posunął się w budowie dyfuzora dalej, niż Toyota i Williams, których projekt jest już uznawany za kontrowersyjny. Jak wyjaśnia 'Express', w BGP001 zastosowano zakrzywiony dyfuzor łączący się z podłogą dzięki czemu tworzony jest znacznie większy docisk w porównaniu do rywali.

Szef ekipy Ferrari Stefano Domenicali powiedział, że Formuła 1 podzieliła się na dwa obozy. Pierwszy, który bardzo dokładnie zastosował się do nowych zasad, i drugi - posiadający "inne podejście".

"FIA musi rozwiać wszelkie wątpliwości. Miejmy nadzieję, że zrobią to szybko i jasno" - stwierdził Włoch.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 14:02, 18 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Rubens Barrichello w wywiadzie dla hiszpańskiego dziennika sportowego Marca zaprzeczył sugestiom jakoby samochód Brawn GP był niezgodny z nowymi przepisami.

Czasy osiągane przez samochody Brawn GP podczas ostatnich testów w Barcelonie i Jerez wzbudziły spory zamęt wśród konkurencji, która zaczęła podejrzewać, że jeżdą one bez balastu, by nastęnie mieć wątpliwości co do legalności ich tylnego dyfuzora.

"Pytasz mnie czy nasz samochód jest nielegalny? Kiedy ktoś jest za tobą, to łatwiej jest mu powiedzieć, że rywale grają nieczysto niż wziąć się do roboty. Nasz samochód jest jak najbardziej zgodny z przepisami." - powiedział Barrichello zapytany o kwestie legalności samochodu Brawn GP oraz dodał:

"Wierzę, że w Australii wmieszamy się w najsilniejszą trójkę zespołów, czyli Ferrari, Toyotę i BMW, choć Alonso również może sprawić sporą niespodziankę."

36-letni Brazylijczyk mówiąc o potencjale swojego zespołu postanowił nawiązać jeszcze do okresu spędzonego w Ferrari:

"Opuściłem Ferrari w poszukiwaniu zespołu, który da mi równy status, więcej wolności, gdzie nie będę musiał partnerować Michaelowi, i w końcu nadszedł czas, w którym dostałem do dyspozycji równie silny samochód."
[f1ultra.pl]
Jeszcze Rubi mistrzem świata zostanie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Śro 14:03, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Czw 12:27, 19 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Button: Nowa punktacja może namieszać fanom

Jenson Button uważa, że nowy system wyłaniania mistrza świata spowoduje, że fani poczują się oszukani, jednakże akceptuje powody jej wprowadzenia.

W sezonie 2009 mistrzem zostanie kierowca, który wygra najwięcej wyścigów, a tradycyjny system punktowy będzie używany by ustalić dalszą kolejność lub też wyłonić mistrza spośród kilku zawodników. Button uważa, że trudno będzie wyjaśnić nowe metody niektórym fanom.

"Uważam, że ludzie będą mieli problemy ze zrozumieniem, dlaczego kierowca z 60 punktami będzie mógł zostać mistrzem zamiast tego, który zdobył 100."

"Rozumiem logikę płynącą za tym i wydaje mi się interesująca. Zdecydowanie to zachęta, by zawsze walczyć o wygraną, jednak dla mnie dalej ryzykowna. Po 9 wyścigach może się okazać, że kierowca wygrał już tytuł i może być spokojny, podczas gdy gość za nim może mieć zaledwie 18 punktów straty."

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Sob 11:44, 21 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Brawn GP dostaje ostatni garaż

Zespół Brawn GP, który w zbliżającym się sezonie zastąpi team Hondy dostał ostatnie miejsce garażowe na pit lane. Przejęcie i zmiana nazwy zespołu spowodowały, iż władze Formuły 1 zdecydowały się przesunąć zespół Rossa Brawna na miejsce dotychczas zajmowane przez Force India.

Ostatni garaż dla Brawn GP oznacza, iż na niektórych torach zespół ten będzie miał mniej miejsca. Z drugiej jednak strony taki układ na pit lane może sprzyjać teamowi podczas pit stopów.

Bernie Ecclestone o nowym umiejscowieniu garażu Brawn GP powiedział:

„Będą tam, gdzie powinien być nowy zespół. Jeżeli startujesz z nowym zespołem, to jest miejsce, od którego się zaczyna. Oni nie mają już nic wspólnego z Hondą. 5 grudnia Honda wycofała się. Powiedzieli że to koniec, te wypowiedzi były podtrzymywane cały czas przez ich prezydenta.”

„Jeżeli chcieliby kontynuować z innymi udziałowcami i nazywaliby się Honda, nic by się nie zmieniło."

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pon 11:10, 23 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Jenson Button wyznał, że nie jest zaniepokojony tym, że jego zespół Brawn GP dostanie do swojej dyspozycji boksy na samym końcu alei serwisowej w 2009 r.

Wcześni obserwatorzy przy Albert Park zauważyli, że pomimo tego, że zespół do niedawna znany jako Honda ukończył w zeszłym roku mistrzostwa przed Force India to Jensonowi Buttonowi i Rubensowi Barrichello przydzielono ostatnie garaże serwisowe.

W Melbourne nie jest to specjalna niedogodność, ale na innych obiektach w tym sezonie, ostatnie garaże są mniejsze i gorzej wyposażone – nawet jeśli ich umiejscowienie jest czasami zaletą przy wjeżdżaniu lub wyjeżdżaniu z pitstopów.

Powodem takiego przydziału dla Brawn GP jest to, że ze względu na wycofanie się Hondy, Światowa Rada Sportów Motorowych FIA wydała postanowienie, że Brawn GP jest nowym zespołem.

„Pod warunkiem, że jesteśmy szybcy, to nie ma znaczenia, dopóki mamy wystarczająco pieniędzy, by skończyć sezon" - powiedział Button.

Oczekiwanie na „nowy wpis” mogło mieć również wpływ na Brawn GP pod względem finansowym, biorąc pod uwagę, że nowe zespoły zazwyczaj muszą czekać na otrzymanie pełnych uprawnień do dochodów zgodnie z handlowymi umowami F1.

Jednakże, biorąc pod uwagę obecne warunki, jest wielce prawdopodobne, że zespół z Brackley otrzyma prawa do wpływów, jak każdy istniejący już zespół.
[f1ultra.pl] by Tinka.

Oni się cieszą że będą jeździć i gdzieś maja to, jaki garaż dostaną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:19, 23 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Barrichello o swoich szansach na wygraną.

Rubens Barrichello upiera się, że udaje się do Melbourne z realną szansą na wygraną.

Brazylijski kierowca, który w 2009 r. będzie kontynuował swoją karierę, podczas której brał udział w Grand Prix więcej razy niż obecnie jakikolwiek inny kierowca, będąc na pograniczu przymusowej emerytury sportowej, wskoczył na miejsce jednego z faworytów do wygranej podczas niedzielnego wyścigu w Melbourne.

Niektórzy obserwatorzy wyrazili zdumienie, że BGP001 powstały na bazie starań Hondy, wyraźnie nadawał tempo podczas zimowych testów.

Hiszpańska gazeta sportowa „Marca” zapytała Barrichello, czy nie jest szaleństwem uznanie go za potencjalnego kandydata w walce o zwycięstwo na torze Albert Park wraz z jego partnerem z zespołu Jensonem Buttonem.

„Nie, to nie jest szaleństwem” – powiedział podkreślając, że pomimo spekulacji ze strony rywali, podwozie BGP001 jest w pełni legalne.

„Długo czekałam, by znaleźć zespół, który dałby mi warunki takie jak w Ferrari, ale w którym nie musiałbym jeździć pod Schumachera. To pierwszy raz, kiedy wreszcie mam to, czego zawsze chciałem: odrobinę presji, ale jestem tam, gdzie chcę być.” – przyznał.

Barrichello powiedział, że nie zamieniłby się miejscem w kokpicie z obecnym mistrzem świata Lewisem Hamiltonem, pomimo dużego budżetu McLarena jego statusu oraz wsparcia w pracach od Mercedes-Benz.

„Nie, to Brawn dał mi bardzo dobrą maszynę, więc dlaczego miałbym chcieć to zmienić?” – zapytał retorycznie.

Brazylijczyk przyznał również, że pomimo niepewności, co do przedsezonowych kłopotów zespołu z Brackley w związku z wycofaniem się Hondy oraz w związku ze spekulacjami dotyczącymi przejściem Bruno Senny na jego miejsce, sam Barrichello postanowił ze spokojem przygotowywać się do sezonu 2009.

„To były trudne miesiące, ale to są momenty, kiedy uczysz się jak być dobrą osobą” – powiedział w „Marce”

„Wiedziałem, że są szanse, więc utrzymywałem dobre warunki fizyczne, nawet schudłem 5 kilogramów. Wszystko skończyło się szczęśliwie i podpisałem kontrakt.”

[[link widoczny dla zalogowanych]] by Dżej smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Mercedes GP Petronas F1 Team Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Strona 4 z 7

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin