|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacob
Rosso Corsa

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Wto 20:48, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Cytat: | Czy kiedykolwiek pofarbowałeś włosy?
„Nie i możecie być pewni, że nigdy tego nie zrobię!” |
A Amelka znalazła dowód przeciwko tym słowom
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
T.
Silver Arrow

Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 1:07, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Bo to raczej taka zmywalna farba taki kolorek w sprayu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amelka
Fotograf na paddocku

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 3:30, 18 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Całkiem możliwe... w pierwszej i drugiej klasie podstawówki taką miałam na bal przebierańców, też była czerwona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ineska1987
Znawca F1

Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław/Toruń
|
Wysłany: Śro 17:02, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kubica wraca na oesy
Tydzień po GP Belgii Robert Kubica wróci na oesy. Polak zgłosił się do Rally del Friuli e delle Alpi Orientali i znowu trochę się pobawi w rajdówce w Zachodnich Alpach.
Kubica po raz kolejny zapowiada Renault Clio S1600 z Twister Corse. Jakub Gerber, pilotujący ostatnio Kubicę, ma w planach Rajd Warszawski z Leszkiem Kuzajem.
Robert powalczy na 14 oesach o łącznej długości niemal 170 km. Zmagania zaczynają się w czwartek wieczorem, na superoesie w Udine. |
rallyonline
Długo nie wytrzymał bez rajdów. Dobry jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacob
Rosso Corsa

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Śro 17:49, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Nie mgli wykombinować czegoś w trakcie przerwy? Przynajmniej nie byłoby tak nudno...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Amelka
Fotograf na paddocku

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Śro 18:04, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, długo nie wytrzymał, to uzależnienie Właśnie się dziwiłam, że nie Robert nie wystartował w żadnym rajdzie podczas przerwy, no ale może miał coś innego w planach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ineska1987
Znawca F1

Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Inowrocław/Toruń
|
Wysłany: Śro 19:01, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę że nie wystartował w czasie przerwy bo ktoś nim w końcu potrząsnął.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sue
Dziennikarz F1 Racing

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:16, 16 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Z Bloga Renault: Dziennik weekendu wyścigowego Roberta
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się jak wygląda harmonogram kierowcy podczas weekendu Grand Prix? Cóż, przedstawiamy wam odpowiedź. Śledziliśmy Roberta Kubicę w trakcie całego weekendu wyścigowego wcześniej tego roku i zrobiliśmy trochę zdjęć, aby ujawnić dokładnie co dzieje się za kulisami. Oto spojrzenie na gorączkowe życie gwiazdy F1…
Czas na początek pracy!
Robert: "Jest zaledwie 9 rano w sobotę, kiedy przykładam moją magnetyczną przepustkę do bramki w padoku. Mój dzień rozpoczyna się. W planie: rano wolny trening, później kwalifikacje. Sobota przed wyścigiem stała się bardzo ważna z powodu nowych przepisów, które zakazały ponownego tankowania. Twój końcowy wynik wyścigu zależy od twojej pozycji startowej, chyba że pada lub samochód bezpieczeństwa zakłóci postęp wyścigu.”
Jazda, analizowanie, podejmowanie decyzji
Robert: "Mamy tylko godzinę czasu na torze przed kwalifikacjami, aby poradzić sobie z drobną nadsterownością, która dokuczała mi od początku weekendu. Ta sesja została wstrzymana na około dziesięć minut, ponieważ mój partner zespołowy, Vitalij Pietrow, wyjechał poza tor. Następnie jest wyścig z czasem w naszym garażu. Mechanicy muszą naprawić bolid przed rozpoczęciem kwalifikacji, a nam zostało tylko 30 minut, aby sprawdzić nasze ostatnie modyfikacje techniczne.”
Uwaga na szczegóły
Robert: "Natychmiast po treningu spotykam się z moimi inżynierami ds. toru. Analizujemy poranne osiągi, dyskutujemy jak można to poprawić i podejmujemy finalne decyzje. Od kiedy dołączyłem do Renault, spędzam sporo czasu z moimi inżynierami, ponieważ to najlepszy sposób, aby zrozumieć zespół, dowiedzieć się jak pracuje i wzmocnić relacje ze wszystkimi.”
Mój drugi dom - motorhome!
Robert: "To ważne, aby wykorzystać czas na relaks. Mam swój własny pokój w motorhome, gdzie mogę być sam i koncentrować się. To istotne, wśród wszystkich wymagań stawianych kierowcom F1, aby mieć trochę czasu dla siebie. Oglądam telewizję, sprawdzam pocztę elektroniczną, a czasami nawet ucinam sobie krótką drzemkę. Riccardo Ceccarelli, lekarz zespołu, również odwiedza mnie, aby sprawdzić moje zdrowie fizyczne.”
Spotkania z mediami
Nie byłoby weekendu Grand Prix bez tradycyjnych spotkań z mediami. Na każdy wyścig, grupa podróżujących dziennikarzy zbiera się w motorhome zespołu, aby porozmawiać z Robertem i ocenić jego oczekiwania na weekend. Wywiady telewizyjne i radiowe zazwyczaj odbywają się jako pierwsze na zewnątrz motorhome, natomiast przedstawiciele mediów drukowanych spotykają się na wywiady wewnątrz. Czwartek jest głównym dniem na wywiady, ponieważ kierowcy mają więcej wolnego czasu, ale Robert zawsze spotyka się z mediami po treningach, kwalifikacjach i wyścigu.
Spotkanie z fanami
Formuła 1 byłaby niczym bez fanów i właśnie dlatego Robert spotyka się z lokalnymi kibicami i rozdaje autografy. W hotelu, w drodze na padok, czy podczas oficjalnej sesji autografów, Robert rozdaje setki autografów w trakcie weekendu wyścigowego.
Presja rośnie
Robert: "Niedziela, 12:30, kierowcy pokonują okrążenie toru, aby pozdrowić kibiców. Następnie zaczyna się odliczanie do startu wyścigu. Wszyscy uśmiechają się i machają, ale w naszych umysłach jest już wyścig. Patrzymy w niebo, spoglądamy na niektóre zakręty… i zaczyna się Grand Prix.” |
źródło: f1zone
Ostatnie dwa zdania najbardziej mi się podobają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jacob
Rosso Corsa

Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: na północ od Wr
|
Wysłany: Pon 23:15, 20 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jak już pisałam w Galerii, na TVN Turbo był wywiad z Robertem, który w ten weekend gościł w Polsce na zaproszenie Bridgestone. Nie pokazano całego wywiadu, ale pan prezenter obiecał że w następny weekend pokażą.
Do rzeczy:
dziennikarz zapytał Roberta o tym co sądzi o Kimim jako swoim potencjalnym kolegą z zespołu, skoro obaj kochają rajdy itd to pewnie by się dogadali. Robert zażartował, że zrobią "zamianę". Potem już na poważnie powiedział, ze Kimi to bardzo doświadczony i szybki kierowca i dodał coś w tym stylu (już nie pamiętam dokładnie), że lepiej mieć za partnera kogoś kto bardziej pracuje przy bolidzie, niż kto pracuje mniej. I że decyzję i tak podejmie szefostwo, a ja przyjmie niezależnie od tego, kto to będzie.
Potem jeszcze mówił, ze celem na następne wyścigu jest zdobyć jak najwięcej punktów i inne oklepane rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sue
Dziennikarz F1 Racing

Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:48, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kolejne plotki o Kubicy i Massie
Plotki o transferach kierowców z czołowych ekip ponownie się podniosły.
Ostatnio hiszpańska telewizja poinformowała, że pomimo podpisania nowych kontraktów, Felipe Massa i Robert Kubica mogą się zamienić miejscami w sezonie 2011.
Szwajcarska publikacja 'Motorsport Aktuell' teraz kolportuje podobną plotkę, gdzie Massa opuszcza Ferrari po zakończeniu sezonu robiąc miejsce dla Kubicy.
Ale ten raport w odróżnieniu od hiszpańskiego wskazuje Felipe nowego pracodawcę nie w Renault, a w Sauberze napędzanym silnikami Ferrari, w barwach którego Massa zadebiutował w 2002 roku, a potem ścigał się jeszcze w latach 2004-2005.
"Oczywiście czytam wszystkie plotki" - powiedział Kubica podczas wywiadu ze 'spox.com', "ale na końcu i tak jest zwycięstwo."
"Wszyscy tutaj jesteśmy, ponieważ chcemy wygrywać i do tego potrzebujemy najlepszego samochodu. Obecnie jestem w Renault, więc jestem skupiony na tym zespole i poprawiamy się razem."
"W 2011 chcę walczyć o tytuł mistrza świata. Zobaczymy co stanie się potem" - dodał 25-latek.
Kubica przyznał jednak, że chciałby się ścigać w barwach Ferrari pewnego dnia.
"W kartingu, Formule Renault i F3, zawsze byłem z włoskimi zespołami i nawet mieszkałem dłużej niż przez rok w pobliżu Monzy."
"Ferrari jest zespołem innym od reszty" - przyznał. "Emocje i historia są wyjątkowe. Myślę, że każdy kierowca chciałby jeździć dla Ferrari." |
źródło: f1ultra.pl
Mógłby chociaż zaprzeczyć tym plotkom
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|