Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Robert Kubica
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP / Robert Kubica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Wto 19:20, 20 Kwi 2010    Temat postu:

A co w tym fragmencie jest powalającego? Confused: Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Wto 21:14, 20 Kwi 2010    Temat postu:

No "Jasne, jasne, jasne" xD Mnie przynajmniej powala smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Wto 21:14, 20 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 15:16, 22 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
Już dziś Robert Kubica i pilotujący go Jakub Gerber rozpoczną rywalizację w pierwszej rundzie Rajdowych Mistrzostw Europy oraz Asfaltowych Mistrzostw Włoch, rajdzie Mille Miglia.

Polacy startują nieopodal Brescii napędzanym na przednią oś, żółto-granatowym Renault Clio Super 1600 ekipy Twister Corse. Auto jest oklejone logo napoju energetyzującego N-Gine oraz Formula Medicine, ośrodka dr Riccardo Ceccarellego, który od lat opiekuje się kierowcami F1, a po rozwiązaniu zespołu Toyoty, gdzie pełnił funkcję oficjalnego lekarza, współpracuje z Robertem Kubicą, jako jego osobisty fizjoterapeuta.

Do godziny 15:00 biorący udział w imprezie kierowcy zaliczą oes testowy, po którym w Brescii odbędzie się ceremonia startu oraz prolog na torze kartingowym South Garda, zlokalizowanym w Lonato koło Desenzano del Garda.

[f1.pl]

Niezła reklama Już się nie mogę doczekać kiedy zaczną. Zawsze to jakieś urozmaicenie w czasie tej długiej przerwy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:46, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Ten to chyba cierpi na jakieś ADHD albo ma owsiki...

Cytat:
Kubica wystąpi w kolejnym rajdzie

Jak się okazuje występ Roberta Kubicy w zeszłotygodniowym Rajdzie Mille Miglia nie był ostatnim w 3-tygodniowej przerwie w mistrzostwach F1. Krakowianin w najbliższy weekend wystartuje we włoskim 17. Rally del Taro za kierownicą Renault Clio Super 1600.

Zawody odbędą się w okolicach włoskiej Bedonii. Miejscowości, która jest położona między Parmą a Genuą. Rajd ten jest pierwszą eliminacją serii International Rally Challenge.

Nasz jedynak w F1 znów za pilota będzie miał Jakuba Gerbera. Rajd składa się z dziesięciu odcinków specjalnych o łącznej długości ponad 120 km.

Rajd rozpocznie się w sobotę po południu. Na ten dzień zaplanowano dwukrotne pokonanie oesu Bardi. W niedzielę osiem super oesów. Dwukrotnie przejadą odcinek Folta oraz trzykrotnie Tornolo i Montevaca. Pierwsza załoga na mecie spodziewana jest w niedzielę po godzinie 17.

W Rajdzie wystartuje 110 załóg. Polacy wystąpią z numerem 20.

[F1ultra.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 20:33, 28 Kwi 2010    Temat postu:

Taa... albo jest uzależniony smile ADHD bardziej pasuje, bo z owsikami to by w tych kubełkach w samochodzie nie wytrzymał smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pią 20:22, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Cytat:
- Ferrari wybawiło mnie z kłopotów, ale nie doszukiwałbym się w tym nic szczególnego - powiedział we francuskim magazynie "Auto Hebdo" Robert Kubica o swoim powrocie z Grand Prix Chin.

Z GP Chin z powodu wybuchu wulkanu na Islandii Polak nie mógł wrócić w normalnym terminie ze swoim zespołem, gdyż zawieszono większość lotów nad Europą. W tej sytuacji Kubica, korzystając z uprzejmości Ferrari, poleciał samolotem tego teamu bezpośrednio do Włoch, gdyż w czwartek 22 kwietnia właśnie tam zaczynał się rajd Rally 1000 Miglia (inauguracja rajdowych mistrzostw Włoch i mistrzostw Europy). Polak wystartował w nim w Renault Clio S1600, zajął 39. miejsce.

Kubica ma nadzieję, że taki zbieg okoliczności nie zostanie źle zinterpretowany. - Leciałem samolotem z Fernando Alonso, Felipe Massą, Giancarlo Fisichellą, a także Vitantonio Liuzzim i Jarno Trullim. Rzadko zdarza się, by tylu kierowców wsiadało do jednego samolotu. Podróż była bardzo przyjemna - powiedział Kubica.

[sport.pl]
I po co była ta cała afera..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Pią 20:59, 30 Kwi 2010    Temat postu:

No właśnie, po co... ach, media muszą rozdmuchać wszystko. Po prostu polecieli jednym samolotem, a oczywiście trzeba wyciągać z tego już nie wiadomo jakie wnioski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:16, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Mam coś ciekawego i prosiłabym by to nie wyszło poza to forum Smile

Cytat:
This, for Kubica, is the best. Within the Renault team he's allowed – encouraged – to be who he really is, a man totally besotted with racing and cars
Mark Hughes

Any pre-season doubts about Robert Kubica's 'fit' at Renault have already been cast asunder. Just ask the Pole's biggest fan – the team's engineering chief, Alan Permane.

"He's without doubt the hardest-working driver I've ever encountered,"
says Permane of Kubica. "He will be at the track until well after midnight, even if he's racing the next day. He wants to go through and understand everything. He's always making suggestions, always wanting to know what is happening. He's very demanding, always on your case. As an example, he drove that great race in Australia to finish second but afterwards he had a list as long as your arm of stuff that he wasn't happy with."

This, for Kubica, is the best. Within the Renault team he's allowed – encouraged – to be who he really is, a man totally besotted with racing and cars. If it's not a racing car, it's a rally car or a kart. You get the feeling sleep just uses up valuable time that could be used to improve his and his car's performance, that he'd stay at the garage all night if someone didn't eventually drag him back to the hotel.

That's the space in his head where he lives and it takes him back to his Italian karting days when he'd sleep on the workshop floor. He's in there, in the weft and weave of the team, in a way that just wasn't possible at BMW. There, he felt always one step removed, like there was this demarcation that, as a driver, an employee, he couldn't cross. He could only turn up and do his job. But his job could have been so much bigger – and at Renault it is. This, for him, is what a proper racing team feels like.

What's even better is that the team is responding to his attitude, taking its lead from him. It hasn't had a driver like this since Fernando Alonso was making his name in 2003-04 – and it's lighting them up. In terms of effort and leadership this is Alonso '04 vintage and more. It's difficult not to feel that in the past couple of years Alonso was just taking shelter from the storm here, waiting for the phone call from Maranello, especially so once he realised the cars were not going to be able to compete at the front.

This year's R30 is not a front-runner either, it's currently over one second adrift, but within that limitation Kubica is on maximum attack. He cannot increase its downforce, but he is pushing the team into getting the car so that he can always extract its maximum.

"He's made a lot of changes to the power steering and the brakes," explains Permane. "Over the winter he's been very clear about what he wants from the steering, with different weighting at different speed corners. This is quite a long lead time item and we've made one iteration but he's still not 100 per cent comfortable with it and we have another new one coming. With the brakes we've been playing around with different-size master cylinders and pedal positions to get him the feel he needs. Again, we're getting closer but he wants more."

Kubica feels the steering is sometimes too abrupt, too sharp in responding to his inputs. He needs consistency above all else and when he has that, his major strength is the ability to take huge momentum into a turn, leaning hard on the outer front tyre. Similarly, braking stability is particularly vital to his aggressive corner-entry style.

"I knew he was quick," says Permane, "but what's surprised me apart from the amazing work ethic is the consistency. He just hasn't put a foot wrong, in winter testing and in the race weekends, not so much as a single spin – other than when he was hit at the first corner in Bahrain. He's totally on it from the word go, yet does not make mistakes. He was brilliant under pressure from a faster car in Australia. In Malaysia fourth was the best result that was achievable – and he got it. Just as second was the maximum in Australia.

"Give any quick driver a quick car and he'll be right there and we're working very hard on giving Robert a quick car. But he's more than just that. His attitude just makes things an awful lot more rewarding for everyone in the team – especially those guys sat at laptops all day. There's no downside with Robert."


- Renault nie da sobie wydrzeć łatwo Roberta, za dużo Im daje, a Alan wie co mówi Smile i widać, że jest pod wielkim wrażeniem tego co Rob robi.

Generalnie powalił mnie fragment o tym, że Roberta trzeba zaciągać do hotelu, bo z chęcią siedziałby całą noc w garażu... XD komicznie to musiałoby wyglądać

No i teraz z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że nie żałuje wszystkich gorzkich słów które padły z moich ust w kierunku BMW Sauber... teraz stwierdzam, że czasami aż na siłę byłam dla Nich za delikatna i zbyt wyrozumiała... Oni nie mieli duszy wyścigowej, co teraz doskonale widać Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Pią 23:27, 30 Kwi 2010    Temat postu:

A masz to Tinka przetłumaczone? Bo translator dziwnie tłumaczy.

Edit//

Z tym garażem to już czytałam kiedyś xD Faktycznie musiało by to komicznie wyglądać xD Może nie dokładnie to czytałam, ale coś właśnie o tym, że trzeba Roberta wyciągać xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Pią 23:29, 30 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:34, 30 Kwi 2010    Temat postu:

Niestety jeszcze nie, ale być może jutro na F1ultra się pojawi Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP / Robert Kubica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Następny
Strona 20 z 38

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin