Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:27, 07 Paź 2010    Temat postu:

Teraz trochę Boullier odwraca kota ogonem... bo w większości raportów przytaczano jego słowa na potwierdzenie, poza tym pozostałymi zainteresowanymi się tak nie chwalili i nie mówili o tym tak otwarcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:33, 07 Paź 2010    Temat postu:

Cytat:
Producent wódki sponsorem Renault

Zespół Renault poinformował dzisiaj o podpisaniu kolejnego kontraktu

Tym razem dzięki Witalijowi Pietrowowi, zespół Renault do końca sezonu 2010 będzie sponsorowany przez Flagmana, rosyjskiego producenta wódki.

Flagman został założony w 1998 roku a aktualnie udało mu się zając pozycję jednej z czołowych marek napojów alkoholowych w Rosji.

„Jesteśmy zaszczyceni możliwością powitania wódki Flagman w Renault F1 Team na pozostałe wyścigi sezonu 2010” mówił prezes zespołu, Gerard Lopez.

„Ciężko pracowaliśmy w tym roku nad rozwojem nowych relacji w Rosji i jesteśmy zadowoleni, że nasz wysiłek przynosi efekty.”

Zgodnie z umową logo Flagmana pojawi się na bolidach zespołu podczas ostatnich czterech wyścigów sezonu, a także na kombinezonie Witalija Pietrowa.

formula1.pl


...................


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 20:37, 07 Paź 2010    Temat postu:

To od teraz pijemy drinki Flagman + N-gine brwi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:16, 05 Lis 2010    Temat postu:

Cytat:
Renault wycofa się z… Renault?

W padoku Formuły 1 pojawiły się nowe, interesujące spekulacje na temat przyszłości zespołu Roberta Kubicy. Zdaniem reporterów Autosportu, ekipa Polaka może w przyszłym roku zmienić nazwę, zyskując równocześnie dużego sponsora.

Podobno szefowie koncernu Renault chcą całkowicie zmienić strategię zaangażowania w Formułę 1. Od sezonu 2011 mieliby się zajmować wyłącznie dostawą silników, całkowicie rezygnując z zaangażowania w działania zespołu, który co prawda firmowany jest nazwą Renault, ale w większości należy on już do firmy Genii Capital.

To posunięcie miałoby rozwiązać ręce Gerardowi Lópezowi, który zdaniem Autosportu prowadzi zaangażowane negocjacje z malezyjskim potentatem motoryzacyjnym – Protonem. Ten koncern jest właścicielem firmy Lotus Cars, produkującej samochody sportowe. Jeśli doszłoby do podpisania umowy, ekipa z bazą w Enstone zyskałaby potężnego sponsora, a być może nawet współudziałowca. Za tym poszłaby zmiana nazwy na Lotus Renault.

Lotus i Lotus
Tutaj dochodzi do oczywistej sprzeczności interesów, biorąc pod uwagę, że w Formule 1 znajduje się już zespół określany nazwą Lotus, która – jak się okazuje – jest mocno umowna. Od dłuższego czasu właściciele tej ekipy, która także wywodzi swój kapitał z Malezji, toczyli spór z koncernem Proton. Twierdzą, że prawo do używania legendarnej nazwy Team Lotus nabyli od Davida Hunta, brata nieżyjącego już mistrza świata z 1976 roku – Jamesa.

Szefowie koncernu Proton są innego zdania i najwyraźniej sami planują wejście do F1, z należącą do nich marką Lotus. Tony Fernandes będzie musiał zrezygnować z legendarnej nazwy i podobno zrobi to m.in. pod naciskiem Renault, które nie chciało podpisać umowy na dostawę silników, dopóki konflikt z Protonem nie zostanie rozwiązany. Nie jest wykluczone, że jest to zwiastun większej współpracy przemysłowej pomiędzy koncernami Proton i Renault, bowiem toczyły się już rozmowy w tej sprawie.

Zdaniem Autosportu, perspektywa przyjścia nowego partnera do zespołu to dobra wiadomość dla Roberta Kubicy. Zaangażowanie Protona zapewni stabilną przyszłość ekipie Polaka, która ma duże aspiracje, ale niewystarczające środki, aby nawiązać walkę z najlepszymi.

[F1.pl]

W sumie nie wiem co o tym myśleć, trochę to takie pomieszane . W zasadzie nie byłoby to głupie, bo skończyłyby się problemy z kasą...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pią 23:38, 05 Lis 2010    Temat postu:

Czyli Tony Fernandes będzie musiał zmienić nazwę swojego zespołu i dostanie za to silniki. Zespół Lopeza brata się Protonem i dostają nazwę Lotus + fajną kaskę. O ile zaplecze personalne zostanie na swoim miejscu a przyjdą środki finansowe to dla mnie już nazwa nie gra roli.

Malezyjczycy > Ruscy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:46, 05 Lis 2010    Temat postu:

Nazwa w tym wszystkim jest najmniej istotna o ile Proton nie będzie chciał wprowadzić jakichś znaczących zmian personalnych... Zespół jest wtedy automatycznie wolny od rosyjskich sponsorów i ich nacisków... ma kasę na rozwój i wszystko jest cacy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:41, 08 Gru 2010    Temat postu:

Cytat:
Grupa Lotus ujawnia swoje plany związane z F1 i ekipą Renault

Grupa Lotus zaangażowała się w F1 stając się tytułowym sponsorem i znaczącym udziałowcem zespołu F1, który zmienił nazwę na 'Lotus Renault GP Team'.

W ubiegłym roku, koncern Renault sprzedał 75 procent akcji w zespole z Enstone grupie Genii Capital, a teraz resztę swoich akcji odsprzedał Grupie Lotus, tym samym skupiając się tylko na roli dostawcy silników i innych technologii dla F1.

Ten ruch pozwoli w przyszłości Genii Capital sprzedać akcje Grupie Lotus - która objęła przodownictwo w zespole. Ekipa z Enstone będzie w przyszłym roku startowała pod nową nazwą i w nowych barwach.

Kontrakt dotyczący tytularnego sponsoringu z Grupą Lotus obowiązuje do końca 2017 roku, a koncern Renault zobowiązał się do tego czasu dostarczać silniki dla stajni oraz wspierać technologicznie.

Gerard Lopez, prezes Renault F1 Team: "Jesteśmy zachwyceni, że możemy teraz ujawnić publicznie wiadomość, że w 2011 roku będziemy się ścigać pod nazwą Lotus Renault GP."

"To niesamowicie ekscytujące rozpocząć nową erę zespołu w partnerstwie z Grupą Lotus, i będziemy cieszyli się z mocnych związków z koncernem Renault przez kolejne sezony. To są wyrazy uznania za tegoroczną wspaniałą robotę wykonaną przez zespół z Enstone. Byliśmy w stanie przyciągnąć zarówno znaczących sponsorów, jak i nowych inwestorów, dzięki czemu rysuje się świetlana przyszłość."

Plany Grupy Lotus na sezon 2011 zostały ogłoszone, pomimo iż Tony Fernandes również ma zamiar w przyszłym roku ścigać się pod nazwą 'Team Lotus', jak też posiada silniki Renault i także chce się ścigać w barwach czarno-złotych.

Prezes Grupy Lotus, Dany Bahar: "Myślę, że nie ma lepszej platformy, by nadać rozgłos marce samochodowej niż motorsport, a F1 jest szczytem wyścigów open-wheel."

"Zdajemy sobie sprawę, że było mnóstwo kontrowersji wokół naszej marki w F1 i jestem zachwycony, że mogę formalnie wyjaśnić naszą pozycję raz na zawsze: Jesteśmy Lotusem i wracamy."


Foto:


Szczerze to nie wiem co o tym wszystkim myśleć...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T. dnia Śro 12:42, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 12:49, 08 Gru 2010    Temat postu:

Hmm... chyba żeby coś stwierdzić trzeba dłużej poczekać, na więcej wiadomości, ja jakoś nie potrafię jeszcze dokładnie tego zrozumieć. Ok, Renault faktycznie sprzedało te udziały, Lotus i Geni Capital teraz rządzą w zespole, Lotus jest tytularnym sponsorem, a w przyszłym roku chcą ścigać się w czarno-złotych barwach, ale dziwne jest, że dwa zespoły prawdopodobnie wystartują z nazwą "Lotus", w podobnych barwach (zespoły, które ze sobą nie współpracują, bo to co ich łączy to Renault, wydaje mi się, że to jest inna sytuacja, a raczej na pewno inna niż RBR i Toro Rosso). Generalnie albo mi się wydaje, albo faktycznie jest za mało informacji, żeby konkretnie wiedzieć co o tym myśleć, teraz mam jakieś takie dziwne uczucie, że nie wszystko rozumiem i nie wiem jak to wszystko się może potoczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 14:31, 08 Gru 2010    Temat postu:

Niezłe będzie zamieszanie - 2 zespoły nazywające się bardzo podobnie i jeszcze chcące mieć bolidy w tych samych barwach...
No a skoro Renault będzie teraz dostarczać tylko silniki (i inne technologie) to ciekaw jestem jaki będzie bolid na sezon 2011...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 14:38, 08 Gru 2010    Temat postu:

Dobre jest przede wszystkim to, że można mieć nadzieję na spory zastrzyk gotówki do zespołu, a jak wiadomo pieniądze nie śmierdzą. Oby tylko ci co wypisują czeki nie wtrącali się w pracę zespołu, a będzie ok.

To co mi się nie podoba to ta cała batalia o nazwę, kolor itd... Confused Nie rozumiem po co im kolory JPS? Przecież to lotus jest sponsorem tytularnym, a nie producent fajek. Mogli zostać przy zielonym kolorze. Widmo sporów z Lotusem Fernandesa też nie napawa mnie optymizmem. No i jakiej narodowości będzie to teraz zespół?
Pszczółki będzie mi naprawdę szkoda, R30 był jednym z ładniejszych bolidów i świetnie rzucał się w oczy na torze. W przypadku czarnego już tak nie będzie.
Ale wybaczę im wszytko, jeśli tylko będa szybcy.

No i ciekawi mnie co poczną z Ruskimi... co będzie z Pietrowem?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22  Następny
Strona 19 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin