Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 14:52, 08 Gru 2010    Temat postu:

wujek_M napisał:

No a skoro Renault będzie teraz dostarczać tylko silniki (i inne technologie) to ciekaw jestem jaki będzie bolid na sezon 2011...
Rozumiem, że chodzi Ci o koncern renault, a oni już w tym roku nie robili w sumie nic innego niż dostarczanie silników i układów przeniesienia napędu, więc pod tym względem niewiele się zmieni. Cała reszta pozostaje w zakresie kadry ludzi z Enstone. Zmiana będzie tylko taka że na pokładzie nie ma już Boba Bella.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 15:25, 08 Gru 2010    Temat postu:

Dziękuje za wyjaśnienie Smile Ja oczywiście nie doczytałem dokładnie wszystkiego smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 15:27, 08 Gru 2010    Temat postu:

Oby tylko te całe zamieszania nie wpłynęły na pracę w ekipie... ważne teraz, żeby zjednoczyli siły i skonstruowali konkurencyjny bolid, wtedy nie będzie miał znaczenia kolor, nazwa, sponsorzy itp., tak jak to było powiedzie, wybaczy się im Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 16:19, 08 Gru 2010    Temat postu:

Jeśli ubiegłoroczne zamieszanie nie wpłynęło na pracę nad bolidem, to teraz tez im nic nie będzie. Obecnie wygląda to tak, że to posunięcie może dać tylko korzyści (czytaj kasę) o ile ludzie z Lotus Group nie będą chcieli an siłę zaprowadzać swoich porządków, bo to z sukcesem stało się rok temu po wejściu do zespołu Lopeza i spółki.

Moje zastrzeżenia sa tylko co do koloru, a to przecież szczegół.

edit: logo zespołu

retro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Śro 16:35, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:55, 08 Gru 2010    Temat postu:



Gdyby nie te czerwone elementy, to byłoby jeszcze "zjadliwie"... Generalnie i tak wygląda jakby go ktoś wykopał na strychu u babci... a do loga dodać jeszcze wieniec i będzie jak logo domu pogrzebowego No dobra, złośliwości na bok... Nie podoba mi się to cało zamieszanie z dwoma Lotusami i czemu nagle oba "twory" sięgają po barwy czarno-złote? Ku czemu to ma służyć? Złośliwość? Nie podobają mi się takie zabawy... wstyd.

Nie mam nic przeciwko temu nowemu związkowi, gdyż oznacza on przypływ gotówki a przypływ gotówki oznacza kasę na rozwój samochodu, a to jest najważniejsze. Tak jak zaznaczałam wcześniej, mam tylko nadzieję, że nie będzie to za sobą nieść zmian kadrowych a wszystko powinno być okej...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Śro 21:01, 08 Gru 2010    Temat postu:

Tak, w sumie to tylko zmiana sponsora, który daje kasę, jeśli właśnie nie dojdzie do zmian kadrowych, także nie powinno być źle.

Ale malowanie jest faktycznie okropne, logo również, takie barwy na tym bolidzie wyglądają koszmarnie... Czy Oni nie mają oczu? To już jeśli nawet jest taki pomysł, niech zobaczą jak to wygląda i wtedy decydujcie, bo bardzo łatwo zrobić właśnie taki brzydactwo.

Ten spór, to jedyne o co w nim może chodzi, to o złośliwość, bo co by innego? To nie jest dobre, niczemu nie służy, a już na pewno nie na plus. Wystarczy spojrzeć na RBR i Toro Rosso, niby nie mam problemu z rozróżnianiem ich, ale ktoś, kto zacznie dopiero co oglądać wyścigi, na pewno będzie się denerwował widząc cztery podobnie malowane bolidy, niech jeszcze kierowcy mają w miarę podobne kolorystycznie malowanie kasków, to już w ogóle będzie ciekawie nawet dla nas, w razie jakiegoś np. wypadku, gdzieś, gdzie coś dzieje się szybko i pierwsze co będziemy myśleli prawdopodobnie o Robercie.

Edit//

Teraz to się zastanawiam, czy tylko my mamy jakiś dziwny gust... wchodzę na NK, widzę, że fanclub Roberta dodał jakieś zdjęcie bolidu, więc postanowiłam wejść i poczytać, co ludzie myślą na temat nowych barw i całej tej sprawy... a tutaj same komentarze na trzech stronach (bo tyle przeczytałam) w stylu "cudo"/"piękny".


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amelka dnia Śro 21:08, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Nie 19:15, 02 Sty 2011    Temat postu:

Cytat:
Brytyjski ekspert Formuły 1 i niegdyś komentator telewizyjny – James Allen postanowił szczegółowo podsumować sezon wszystkich zespołów rywalizujących w minionym sezonie F1. Kilka zdań poświęcił również przewidywaniom odnośnie 2011 roku. Oto jak jego zdaniem zaprezentowała się ekipa Renault.

„Stajnia Renault w tym roku wydała mi się bardzo interesująca do przeanalizowania z wielu powodów. Co do organizacji, zespół pozyskał nowego właściciela w postaci inwestora Gerarda Lopeza i jego spółki Genii. Część akcji pozostała w rękach koncernu samochodowego Renault, ale po sezonie ostatnie 25% odkupiło od nich Genii.

Zamiarem jest sprzedaż od 25 do 40 procent Grupie Lotus, która również stanie się sponsorem tytularnym ekipy na najbliższe 3 lata. Lopez miał wszelkiego rodzaju innowacyjne pomysły dotyczące biznesu w F1, a umowa z Lotusem na pewno wprowadza szersze możliwości do prowadzenia interesów, niż mogłoby się to wydawać. Od 2009 roku stajnia ta przeszła dwa etapy, stając się z fabrycznej niezależną. Problemem do rozstrzygnięcia jest teraz kwestia prawa do użycia nazwy Lotus, ponieważ ekipa Tony'ego Fernandesa nastawiła się na starty pod szyldem Team Lotus.

Zespołem w roku 2010 zarządzał Eric Boullier, który wygląda na zdyscyplinowanego, jasno widzącego menedżera. James Allison przejął stery dyrektora technicznego od swojego mentora Pata Symondsa, zaś stare wygi Alan Permane i Rod Nelson podejmują decyzje podczas wyścigów. To bardzo doświadczony skład facetów obecnie będących po czterdziestce. Kiedyś byli juniorami, gdy wtedy jeszcze ekipa Benettona triumfowała w latach '90, teraz są u władzy.

Zespół zdobył nowego głównego kierowcę w osobie Roberta Kubicy, który przyszedł na miejsce Fernando Alonso. Jest szybki, konsekwentny, popełnia mało błędów, pokazuje swoją siłę podczas wyścigów, ponadto zapewnia dobre przywództwo z kokpitu. Jego partnerem został rosyjski debiutant – Witalij Pietrow. Początkowo Kubica nie był zadowolony z faktu nieposiadania obok siebie doświadczonego partnera, ponieważ nieuchronnie spowalnia to rozwój, podczas gdy testowanie w sezonie jest zabronione. Poza tym Pietrowowi nie udało się osiągnąć celu, jakim było zdobycie 50% punktów swojego kolegi zespołowego. Niemniej jednak Rosjanin przyczynił się do tworzenia historii tego sezonu i jego obecność w stawce zwiększa zainteresowanie Rosjan tym sportem, co moim zdaniem jest wystarczające.

Kubica wykonał znakomitą robotę, niekiedy jeździł oszałamiająco, np. w Australii i Monako, gdzie stanął na podium. Po ciężkim ostatnim roku z BMW odbudował swoją reputację i większość ludzi z F1 oraz kibiców chciałoby zobaczyć, co zrobiłby mając do dyspozycji zwycięski bolid. Do tej pory przez większość kariery nie ciążyła na nim presja długiej walki o tytuł. Bardzo chciałbym się przekonać, jak Kubica poradziłby sobie z ciśnieniem walki o naprawdę wielkie stawki; podejrzewam, że bardzo dobrze.

Technicznie stajnia stworzyła poprawny samochód, który generalnie nie był tak szybki, jak ten Mercedesa, ale na niektórych torach go pokonywał, prawdopodobnie dzięki różnicy, jaką robił Kubica. Byłem zszokowany szeregiem nowych przednich skrzydeł wychodzących z Enstone; wydawało się, że w każdym grand prix korzystali z innego. To były piękne, kaskadowe kreacje, które pokazywały, że do departamentu aerodynamicznego wraca pewność siebie po trudnym okresie rządów Flavio Briatore i chociaż wprowadzenie do bolidu kanału F zajęło im trochę czasu, to system ten działał znakomicie od pierwszego razu, czyli w Spa.

Gdzie będzie Renault w 2011? Od Mercedesa oczekuje się włączenia do walki z McLarenem, Red Bullem i Ferrari. Czy Renault także może wykonać taki krok? Oznacza to znalezienie 7/10 sekundy więcej w porównaniu z inżynierami Red Bulla. Z nowymi przepisami dotyczącymi tylnych skrzydeł i dyfuzorów wszystko jest możliwe”.


ciekawy tekst o sezonie Renault i ich możliwościach na ten rok okiem J. Allena


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Wto 13:08, 04 Sty 2011    Temat postu:

Sorry, że post pod postem ale to dość ciekawe:

Cytat:
Grupa Lotus w posiadaniu pełnego pakietu udziałów w Lotus Renault GP? Pojawiają się głosy z "mocno wiarygodnego" źródła, że właśnie tak jest...

Jak pisze na swoim blogu Joe Saward:

"Mocno wiarygodne źródła donoszą, że Gerard Lopez oraz jego partner z Genii Capital, Eric Lux, sprzedali swoje udziały w Renault F1 Team Ltd, który 16 grudnia został przemianowany na Renault GP Ltd. Sugeruje się zatem, że udziały Genii Capital zostały sprzedane Grupie Lotus. Jeśli jest to prawdą, zespół w 100% będzie należał do Lotusa, jako że 8 grudnia Renault poinformowało, że sprzedało swoje udziały Genii Capital. Dochodzą nas jednak słuchy, że Renault wciąż może być zaangażowane w projekt i może ponownie nabyć udziały w zespole, ale raczej na innych zasadach niż w przypadku poprzedniego układu."

"Wartym odnotowania jest, że 8 grudnia - według danych Związku Branżowego - Jean-Francois Caubet z Renault oraz Eric Boullier z Genii zrzekli się swoich stanowisk kierowniczych w Renault F1, choć Boullier w dalszym ciągu prowadzi zespół."
[f1zone]
że Caubet odszedł to jeszcze mogę zrozumieć, bo był człowiekiem Renault, ale Boullier? Bahar chyba zapewniał, że nadal będzie szefem...

O ile oczywiście można dawać wiarę doniesieniem Sawarda.

edit:

Sawardowi nie można wierzyć pojawiło się dementi:
Cytat:
Lotus Renault GP zdementował doniesienia znanego dziennikarza Joe Sawarda, jakoby Genii Capital sprzedało wszystkie swoje udziały Grupie Lotusa.

Obecnie zespół w 100 procentach należy do Genii Capital. Grupa Lotusa będzie współwłaścicielem ekipy, ale jej udziały nie przekroczą 50 procent.
[f1pl]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Wto 15:52, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 13:43, 24 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
Nieprawdziwe okazały się natomiast informacje o terminie obowiązywania kontraktu zastępującego Roberta w Lotusie Renault Nicka Heidfelda. – Słyszałem pogłoski, jakoby Nick podpisał kontrakt na rok. Z moich informacji wynika, że jego umowa z zespołem będzie odnawiana z wyścigu na wyścig. Co oznacza, że będzie on nie tylko musiał ustąpić miejsca Robertowi Kubicy, kiedy ten uzyska gotowość do jazdy, ale w każdej chwili może zostać zastąpiony innym kierowcą, jeśli zespół uzna, że spisuje się poniżej oczekiwań.
via Sokół.


sprytnie to sobie w Renault obmyślili Cool Bardzo mi się to podoba.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Pon 12:53, 28 Lut 2011    Temat postu:

Cytat:
Heidfeld liderem zespołu Renault na sezon 2011

Szef zespołu Renault, Eric Boullier, przyznał w jednym z wywiadów, że po wypadku Roberta Kubicy zespół potrzebował szybko znaleźć doświadczonego zawodnika, który byłby w stanie udźwignąć ciężar poprowadzenia rozwoju auta w ważnym momencie sezonu. W decyzji tej uczestniczył także sam Robert Kubica, który podał dwa nazwiska- Nicka Heidfelda oraz Vitantonio Liuzziego.

Po pierwszych dniach spędzonych z zespołem, Nick Heidfedl wywarł wrażenie na swoim nowym szefie.

„Sposób w jaki zadomowił się z zespole, przybył do fabryki, został przedstawiony inżynierom i porozmawiał z nami przez godzinę” mówił Boullier. „Gdy testował w Jerez, słuchałem przez radio w jaki sposób rozmawia z inżynierami. Już wtedy zadomowił się w zespole. Tamtego ranka byłem już w połowie przekonany.”

„Byłem zaskoczony, że tak szybko był w stanie zostać liderem zespołu. Zrozumiałbym gdyby potrzebował na to więcej czasu.”

„Ze względu na to, że wypadek wydarzył się na tak wczesnym etapie sezonu, podjęliśmy decyzję, że potrzebujemy bardzo doświadczonego zawodnika- oczywiście także szybkiego- mającego zarazem wystarczająco mocny charakter do podejmowania decyzji technicznych i pewnych decyzji wraz z ekipą.”

„Gdy szkicowaliśmy profil, dodaliśmy doświadczenie z oponami Pirelli oraz wiedzę z użytkowania systemu KERS w 2009 roku. Stało się oczywiste, że spełniającym wszystkie kryteria jest Nick.”

„Ponad to, miałem z nim kilka spotkań w ubiegłym roku, gdyż on chciał dobrze znać sytuację dotyczącą naszego drugiego fotela na sezon 2011.”

Boullier przyznał także, że zespół przedyskutował tą kwestię także z Robertem Kubicą, który zaproponował dwa nazwiska na swoje zastępstwo.

„Przedyskutowaliśmy to nawet z Robertem. Byłem u niego zbyt wcześnie, gdyż on dopiero co został wybudzony ze śpiączki, ale Gerard [Lopez] rozmawiał z nim, a Robert podał dwa nazwiska: Nicka i Liuzziego.”

[formula1.pl]

Musze przyznać, że Tonio to kierowca którego także darzę wielką sympatią i jest mi miło gdy słyszę, że Robert proponował go na to miejsce:) Nie mniej jednak cieszę się, że to Nick zasiądzie w kokpicie - ma duze doświadczenie a to bardzo przyda się zespołowi Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 19, 20, 21, 22  Następny
Strona 20 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin