Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Red Bull Racing
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:44, 04 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Będą niespodzianki - Vettel

Sebastian Vettel uważa, że pierwszy wyścig będzie obfitował w niespodzianki. Niemiec, który przeniósł się z Toro Rosso do Red Bulla jest pewny siebie i patrzy z optymizmem w przyszłość.

"Prawdopodobnie zobaczymy niespodzianki w Melbourne. Niektóre ulepszenia wyglądają dobrze na symulacjach, ale nie przekładają się na tor." - mówi Vettel o czasie poświęconym testowaniu.

Szef Red Bulla - Dietrich Mateschitz powiedział, że daje Sebastianowi wolną rękę, jeśli nie będzie zadowolony z formy zespołu lub w wypadku, gdy bolid będzie spisywał się poniżej oczekiwań.

Kiedy Vettel został zapytany czy w jego kontrakcie istnieje opcja opuszczenia zespołu w wypadku słabej formy drużyny, Niemiec nie chciał uchylać rąbka tajemnicy.

Mówi, że wszystko może się zdarzyć. Chce wygrywać: "Skłamałbym jeśli bym powiedział, że moim celem nie jest wygrywanie. Jestem tu aby wygrywać!"

[[link widoczny dla zalogowanych]]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 22:22, 04 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Sato nie będzie trzecim kierowcą Red Bull

Takuma Sato nie będzie kierowcą rezerwowym zespołu Red Bull. Japończyk prowadził negocjacje z tym teamem, ostatecznie jednak nie doszło do podpisania umowy.

Takuma Sato jeździł w zespole Super Aguri aż do jego rozwiązania w ubiegłym sezonie. Był także kierowcą testowym Hondy. Ostatnio był brany pod uwagę podczas obsady drugiego fotela kierowcy w zespole Toro Rosso, ostatecznie jednak zdecydowano się przedłużyć kontrakt z Sebastienem Bourdaisem.

Teraz Sato przyznał, iż nie udało się podpisać kontraktu ani z Toro Rosso, ani Red Bullem, gdzie Japończyk miał zostać kierowcą rezerwowym:

„Nie prowadzę już negocjacji ani z Toro Rosso, ani z Red Bullem, odnośnie pracy w charakterze trzeciego kierowcy. Jestem bardzo rozczarowany, iż nie udało się dojść do porozumienia” – napisał Sato na swojej stronie internetowej.

„Jak wszyscy wiedzą nigdy się nie poddaje, więc dalej będę szukał najlepszych dla mnie opcji na przyszłość” – dodał.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pon 20:39, 09 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Panujący Mistrz Świata, Lewis Hamilton, sygnalizuje nadejście nowego rywala w sezonie 2009.

Podczas wizyty w Berlinie, w wywiadzie dla tamtejszej gazety „Bild am Sonntag”, 23-letni Brytyjczyk wyjawił, że Vettel może okazać się „czarnym koniem w nadchodzącej kampanii mistrzostw”.

Nowy bolid Red Bull, RB5, napędzany silnikiem Renault wyróżniał się podczas zeszłotygodniowych testów w Jerez, a jego 21-letni kierowca ustanowił rekord okrążenia pięciodniowych jazd próbnych, jadąc z niewielką ilością paliwa na pokładzie.

„Sebastian jest na najlepszej drodze do bycia gwiazdą” - twierdzi Hamilton. - „On jest zwycięskim kierowcą, dowodem tego jest jego wygrana w ubiegłym roku na Monzy. W tym roku może się włączyć w walkę czołówki i oczekuję tego od niego.”

Cytat:
Kierowca Red Bulla Mark Webber twierdzi, że jeszcze nigdy w swojej karierze nie spotkał się z taką sytuacją, aby tak duża liczba zespołów była tak blisko siebie w przedsezonowych testach i dlatego spodziewa się, że o zwycięstwo w jego domowym wyścigu może powalczyć nawet 7 zespołów.

Światek Formuły 1 oczekiwał, że wprowadzenie nowych przepisów sprawi, iż różnice czasowe pomiędzy poszczególnymi zespołami jeszcze bardziej się pogłębią, ale rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Według Australijczyka, z przeprowadzonych przez jego zespół analiz z ostatnich testów wynika, że na długich przejazdach, które odgrywają kluczową rolę w wyścigu, kilka zespołów dysponuje tempem pozwalającym na odniesienie zwycięstwa:

"To my, Toyota, Williams, Ferrari, BMW oraz Renault. Biorąc pod uwagę testy w ostatnich latach, po McLarenie można było się spodziewać znacznie więcej, ale wszyscy wiedzą, że są oni zdolni do tego by pojawić się w Melbourne i dać wszystkim potężnego klapsa."

By F1ultra.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Wto 11:54, 10 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Hartley trzecim kierowcą Toro Rosso i Red Bulla

Brendon Hartley, 19-letni Nowozelandczyk, zostanie oficjalnym rezerwowym kierowcą stajni Red Bull i Toro Rosso w sezonie 2009.

Informacja ta została potwierdzona przez Franza Tosta podczas testów w Barcelonie.

„My (Toro Rosso i Red Bull Racing) będziemy dzielić trzeciego kierowcę. Będzie to Brendon Hartley, który należy do rodziny kierowców Red Bulla.”

Jeszcze nie tak dawno Takuma Sato starał się najpierw o posadę kierowcy w Scuderii Toro Rosso, a po fiasku rozmów o miejsce testera w stajni Red Bull. Także i Red Bull zamknął drzwi młodemu Japończykowi, który po wycofaniu się zespołu Super Aguri z F1 nie może znaleźć nowej posady w elitarnym sporcie.

Brendon Hartley w ubiegłym roku startował w brytyjskiej edycji Formuły 3.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:44, 11 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
Nie będzie Mark Webber Challenge w 2009 roku

Mark Webber nie zorganizuje kolejnej edycji sportowych wyzwań sygnowanych jego nazwiskiem w 2009 roku.

Australijski kierowca, który złamał prawą nogę, wskutek wypadku na rowerze, w czasie trwania imprezy charytatywnej w listopadzie ubiegłego roku, ogłosił, że „Mark Webber Challenge” będzie miało w tym roku przerwę z powodu globalnego kryzysu.

„Nadszedł czas, by uważniej przyjrzeć się imprezie ze względu na trudniejsze czasy gospodarcze” – powiedział Webber w oświadczeniu.

Webber ujawnił również, że „główne umowy sponsorskie” wygasły w 2008 roku, choć tasmański rząd i tytularny sponsor „Pure Tasmania” nie mają zamiaru wycofywać się z przedsięwzięcia.

Rozczarowany minister turystyki, Michelle O'Byrne, oznajmił, że na rok 2009 przewidzianych było więcej środków na rzecz sportowego wydarzenia.

Wkrótce po wypadku Marka Webbera w zeszłym roku, dyrektor imprezy charytatywnej, Geoff Donohue, przyznał, że odbędą się rozmowy z Red Bullem na temat kolejnych edycji „Mark Webber Challenge”.

Donohue wyjaśnił jednak w środę, że edycja imprezy w 2009 roku nie została odwołana na wniosek Red Bull Racing.

[[link widoczny dla zalogowanych]] by Dżej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pią 14:33, 20 Mar 2009    Temat postu:

Webber nie wierzy w dobrowolny budżet
Cytat:
Mark Webber zgodził się z sugestiami, że dobrowolny budżet na rok 2010 jest sprzeczny z duchem Formuły 1. Stowarzyszenie zespołów FOTA przyznało że podział na zespoły które pracują z limitem 33mln euro raz inne – które nie są limitowane – spowoduje odwrócenie się od prawdziwej esencji sportów motorowych.

Przypomnijmy że Max Mosley utrzymuje, że w ten sposób zespoły biedniejsze nie będą stały na straconej pozycji w walce z “mocarzami” F1.

"To tak jakby Coventry grało 30 piłkarzami przeciwko 11 z Manchester United" – powiedział Webber w wywiadzie dla BBC. "Albo w tenisie obniżymy dla ciebie siatkę ponieważ nie masz dobrej rakiety, ale podniesiemy ją z powrotem dla innych."

"Czasem ciężko się zorientować, w jaką stronę zmierza F1."

"Satysfakcję z własnych dokonań ma się wtedy, kiedy wie się że inni mieli takie same możliwości a ty wykonałeś pracę lepiej niż inni."

Webber uważa jednak że zasady te, wprowadzone przez FIA, to element polityki w świecie Formuły 1.

"Nie martwię się zbytnio, ponieważ myślę że to ulegnie zmianie." – dodał Australijczyk.
[f1ultra.pl]

Cz ten pomysł podoba się komukolwiek oprócz Mosley'a?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 11:55, 25 Mar 2009    Temat postu:

Cytat:
DC rezerwowym Red Bulla

David Coulthard może jeszcze powrócić za kierownicę Red Bulla w tym roku, gdyby któryś z kierowców austriackiej ekipy nie był w stanie ścigać się w pierwszych wyścigach sezonu.

Red Bull Racing miał nadzieję na zatrudnienie Brendona Hartleya na pozycji trzeciego kierowcy zespołu, jednak Nowozelandczyk nie dostał jeszcze swojej superlicencji.

Choć Red Bull ma nadzieję, że wszystkie problemy z superlicencją Hartleya rozwiążą się w nadchodzących tygodniach, zdecydował się wykorzystać Coultharda jako rezerwowego w pierwszych rundach sezonu.

Coulthard odszedł z Formuły 1 wraz z końcem zeszłego roku, pozostał jednak doradcą Red Bull Racing, a także zdecydował się na komentowanie wyścigów dla BBC.

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Nie 14:03, 29 Mar 2009    Temat postu:

W wywiadzie po wyścigu Sebastian Vettel wyjaśnia incydent z Robertem Kubicą.

Cytat:
Pytanie: Sebastian, jechałeś bardzo dobrze, dopóki nie przytrafiła się kolizja z Robertem Kubicą. Możesz powiedzieć co tak naprawdę się zdarzyło?

Vettel: "Wszyscy widzieli. Oczywiście to wielkie rozczarowanie. Miałem złe wyjście z pierszego zakrętu, to było tuż przed kolizją. Dostałem komunikat przez radio, że Robert jest na twardych oponach, a ja już na poprzednim okrążeniu straciłem przyczepność moich (miękkich), ponieważ te się szybko zużywały. Byliśmy z Robertem koło w koło. Wjeżdżając w zakręt miałem jeszcze małą przewagę, ale on miał większą przyczepność, więc mógł po zewnętrzenej szybciej jechać. Nie miałem jak zrobić mu miejsca, przecież nie wzbiję się w powietrze, więc zderzenie było nieuniknione. Niestety, dla nas obu oznaczało to koniec wyścigu. Po prostu szkoda. Być może powinienem były kilka razy pomyśleć wcześniej. Szkoda mi zespołu, bo wszystko dobrze ze sobą wspólpracowało przez cały weekend. Dobrze, że bolid jest szybki, co dodaje nam optymizmu. Patrzymy do przodu, bo dzisiaj to jeszcze nie koniec świata. Już za tydzień znowu będziemy w akcji."

Pytanie: Jeżeli zdarzyła by się w przyszłości podobna sytuacjia, to zachowałbyś się tak samo?

Vettel: "Nie. Zrobiłbym prawdopodobnie więcej miejsca dla kierowcy wyprzedzającego, ale dzisiaj chciałem po prost obronić 2 pozycję. Najczęsciej człowiek żałuje po swoim czynie. Mimo wszystko był to bardzo dobry wyścig. To niespodzianka, że byliśmy do samego końca tak blisko Buttona, a może po prostu później sobie odpuścił i kontrolował sytuację. Ciekawe co będzie w przyszłym tygodniu."

(...)

Pytanie: Jak dużo czasu potrzebujesz, aby przeboleć dzisiejsze rozczarowanie?

Vettel: "Niezbyt dużo, ale szkoda, bo wiemy, co się stało. Nie wolno tak od zrzucać winę na kogoś. Ja chciałem bronić pozycji, a Robert ją zdobyć. Najbardziej boli to, że nas obu kosztowało to zbyt wiele. Takie życie."
[f1ultra.pl]
Tutaj całość:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dobrze, że potrafił się przyznać do błędu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 20:31, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Red Bull ogłosił po dzisiejszej decyzji Sądu Apelacyjnego FIA, że Adrian Newey natychmiast zabiera się za prace projektowe nad podwójnym dyfuzorem do RB5. Dyrektor techniczny zespołu zrezygnował z tego powodu z wyjazdu na GP Chin.

- Pracujemy już pełną parą nad nowym rozwiązaniem - zdradza Helmut Marko, doradca Red Bulla w sprawach motorsportu - Gdy werdykt stał się oficjalny, Adrian natychmiast odwołał rezerwację samolotu do Szanghaju i zostanie w fabryce. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, będziemy mieli "nowy" samochód gotowy na Monako.

- Co nas złości, to że zwróciliśmy się do Charlie Whitinga z prośbą o wyjaśnienie rozwiązania kwestionowanego dyfuzora i powiedziano nam, że jest on nielegalny - ciągnie Marko - Zatem nie szliśmy w tym kierunku, choć nasz zespół miał już podobne idee.

- Zastanawiam się, jaki to będzie miało wpływ na prędkości w zakrętach. Zakładam, że wkrótce będą problemy, gdy samochody będą jeździć za szybko, a przepływ powietrza za podwójnym dyfuzorem z pewnością znów utrudni wyprzedzanie. Zatem to działa przeciw duchowi przepisów ustalonych przez grupy robocze - podsumowuje Marko.
[motoplaneta.pl]

Mają prawo być wkurzeni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:40, 11 Maj 2009    Temat postu:

Cytat:
Red Bull także odejdzie?

Red Bull został drugim zespołem w ciągu dwóch dni, który poinformował o możliwym odejściu z Formuły 1 w przyszłym sezonie, jeśli regulaminy nie zostaną odpowiednio zmodyfikowane.

Wraz z wprowadzeniem proponowanego limitu budżetu w wysokości 40 milionów funtów pojawiła się możliwość podziału mistrzostw na dwa rodzaje ekip. Zespoły, które zaakceptują limit budżetu otrzymają wolność techniczną, a pozostałe będą mogły wydawać tyle, ile chcą, jednak będą ich dotyczyć bardziej restrykcyjne regulaminy.

Większość ekip w stawce jest przeciwna takiemu rozwiązaniu. W ten weekend Toyota oficjalnie poinformowała o możliwości odejścia wraz z końcem sezonu, a teraz dołączył do nich Red Bull.

"Jeśli proponowane regulaminy nie zostaną zmienione, nie weźmiemy udziału w mistrzostwach świata w 2010 roku" - poinformował Dietrich Mateschitz.

Szef Red Bulla w rozmowie z 'Salzburger Nachrichten' zdradził, że może wycofać z rywalizacji obie ekipy, Red Bull Racing i Scuderię Toro Rosso.

"Zespoły producenckie nie będą brały udziału w rywalizacji. Z obecnych ekip pozostaną tylko dwie lub trzy."

źródło: formula1.pl

***

Jestem w totalnym szoku... byłam pewna że oni chcą limitu budżetu!
Ferrari, BMW, Toyota, Red Bull.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Red Bull Racing Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 3 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin