Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Red Bull Racing
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pon 10:59, 11 Maj 2009    Temat postu:

FOTA chyba trochę sobie pogadała w ten weekend i widać że jak na razie są zgodni. To dobrze. Jeśli wszyscy zaprotestują, to FIA nie będzie w stanie zostać przy swoim. Mosley będzie musiał iść na ustępstwa i odszczekać to, ze powiedział, ze F1 może istnieć bez Ferrari. Zespoły fabryczne są zbyt cenne. Czekam tylko kiedy Flav zacznie grozić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:09, 11 Maj 2009    Temat postu:

Już powoli zaczyna... smile smile smile ale się chyba dopiero rozkręca...
Bardzo, dobrze, niech zespoły się zepną i pokażą Maxowi gdzie On może sobie te swoje pomysły wsadzić smile F1 bez Ferrari??? Jak On na to wpadł?

Wszyscy chcą ograniczeń w budżecie, ale realnych i bez konieczności wybierania albo, albo... a jeśli nawet to, żeby to miało ręce i nogi... dwupoziomowe mistrzostwa?? kto to kupi??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T. dnia Pon 13:12, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał
Trzymacz parasolki kierowcy
Trzymacz parasolki kierowcy


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiesz??:D Łazy,obok Zawiercia

PostWysłany: Śro 13:42, 17 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Jeśli wierzyć różnym plotkom, to narasta konflikt pomiędzy kierowcami zespołu Red Bull.


Poza bolidami Brawn GP, Sebastian Vettel i Mark Webber dysponują bardzo dobrymi samochodami, a różnica między tymi kierowcami wynosi jedynie 1,5 punktu.

W ostatnim wyścigu, młody Niemiec finiszował za swoim kolegą z zespołu. Vettel nie był zachwycony takim rozwojem sytuacji, ponieważ został "przyblokowany" przez Webbera w mistrzostwach świata kierowców Formuły 1.

"Nie sądzę, że jest napięcie pomiędzy Markiem a Sebastianem." - mówi David Coulthard, kolega Australijczyka.

Coulthard, który demonstrował możliwości bolidu F1 w Peru, powiedział, że rywalizacja w zespole jest czymś normalnym.

"Oczywiście, nie możesz mieć dwóch zwycięzców, więc jeśli twój kolega z zespołu wygrywa to ty przegrywasz. Ale takie relacje zawsze miały miejsce w Formule 1." - wyjaśnia Szkot.

Webber w swojej ostatniej kolumnie w BBC poświęconej Formule 1 napisał: "Pierwszy raz mam kogoś tak szybkiego za kolegę z zespołu i zawsze mówiłem, że o to właśnie chodzi - na tym poziomie chcesz porównywać samego siebie do najlepszych zawodników."

"Vettel jest w tym momencie łakomym kąskiem, wykonuje świetną robotę, ale pomiędzy nami jest tylko 1,5 punktu różnicy."

"Ludzie pytają mnie czy czuję presję, ale uważam, iż presja ciąży na Sebastianie. W oczach ludzi, nie przypuszczam że będę robił to co teraz. Ludzie uważają, że Sebastian jest nowym Schumacherem, ale dobrze, że to nie jest przypadek." - dodaje Mark.

"Ostatnie dwa czy trzy wyścigi poszły mi lepiej niż Sebastianowi, ale sprawy między nami układają się dobrze."

Webber dodaje, że jest jeszcze za wcześnie, aby faworyzować jednego z kierowców Red Bulla.

"Możesz stawiać wszystko na Sebastiana, ale on rozbił się w Monako, więc musisz dać obydwu bolidom najlepsza szansę, aby uzyskać najlepszy rezultat."



f1ultra


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 12:23, 01 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
Red Bull zmienia rezerwowego kierowcę

Mistrz brytyjskiej Formuły 3, Jamie Alguersuari, od GP Niemiec będzie pełnił obowiązki Brandona Hartleya jako rezerwowy kierowca Red Bulla.

19-letni Hiszpan dzięki zdobytemu tytułowi w F3 ma już superlicencję pozwalająca na starty w F1. Alguersuari będzie do dyspozycji zespołów Red Bull i Toro Rosso podczas weekendów GP i w razie potrzeby będzie mógł zastąpić któregoś z podstawowych kierowców.

W oświadczeniu zespołu można było przeczytać, że taka decyzja jest częścią programu rozwoju młodych kierowców:

„Z zakazem testowania w sezonie, Red Bull postrzega zatrudnienie trzeciego kierowcy jako część programu rozwoju, pozwalając kierowcy śledzić czynności zespołu F1 podczas weekendów wyścigowych, uczestniczyć w odprawach technicznych i słuchać rozmów pomiędzy pit lane a bolidami.”

„Korzystając z doświadczenia zdobytego w pierwszej połowie roku, Hartley będzie mógł teraz skupić się na swoim programie wyścigowym w europejskiej serii F3.”

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:44, 16 Gru 2009    Temat postu:

Cytat:
Red Bull Racing będzie korzystał z silników Renault

Red Bull Racing w 2010 roku będzie wciąż korzystał z jednostek napędowych Renault.

Chociaż na oficjalnej liście FIA, do ekipy Red Bulla były przypisane silniki Renault, to jednak przez cały czas nie było wiadomo do końca, czy rzeczywiście stajnia Christiana Hornera będzie zaopatrywana we francuskie jednostki napędowe.

Dzisiaj Renault potwierdziło swoje zaangażowanie w Formule 1, więc podjęcie decyzji było tylko formalnością.

Renault będzie już czwarty sezon z rzędu zaopatrywać Red Bulla w swoje silniki.

"Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że dalej będą z nami współpracować i nie możemy się doczekać kontynuacji naszego owocnego partnerstwa z Renault w 2010 roku" - powiedział szef Red Bull Racing, Christian Horner.

F1ultra.pl


Stało się jasne to co było wiadome od pewnego czasu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 19:57, 16 Gru 2009    Temat postu:

Lepszej opcji nie mieli. Mercedes jest niedostępny, Cosworth to zbyt wielka niewiadoma, Ferrari za dużo paliwa ciągnie. BMW nie ma, Toyoty nie ma. Zostaje silnik Renault.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Wto 14:43, 12 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
W odróżnieniu do większości już istniejących ekip F1 - Red Bull Racing nie przystąpi do pierwszych tej zimy grupowych przedsezonowych testów w Walencji, które zaplanowano na dni 1-3 lutego.

Autosport powiedział, że model RB6 pojawi się na kolejnych testach w Jerez, czyli zapewne koło 10 lutego, a więc powtórzy się sytuacja z ubiegłego roku, gdy ekipa także opuściła pierwsze grupowe testy i pojawiła się w Jerez 9 lutego 2009 roku z modelem RB5.

Autosport dodaje, że opóźniony debiut wynika z tego, iż zespół chce jeszcze popracować nad samochodem napędzanym silnikiem Renault.

Szef zespołu Red Bull, Christian Horner, powiedział: "Ze względu na zmiany z tankowaniem, zdecydowaliśmy się dać naszym inżynierom tak wiele czasu, ile się tylko da."

Dodał, że jest "mało prawdopodobne", aby zespół przystąpił do testów w Walencji nawet z samochodem z 2009 roku.
[f1ultra]
NIe zdążyli? Czy może raczej Newey nie chce na pierwszych testach pokazywać jakiejś innowacji żeby inny od razu nie skopiowali...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:31, 07 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Berger o kolizji Vettela z Webberem

Gerhard Berger jest kolejną osobą, która wypowiedziała się w sprawie kontrowersyjnej kolizji do jakiej doszło w Turcji pomiędzy Sebastianem Vettelem i Markiem Webberem, a więc obu kierowcami Red Bulla.

Po oczyszczającym spotkaniu w czwartek, zespół Red Bull Racing poinformował, że wszystkie sprawy wewnątrz ekipy zostały wyjaśnione.

Ale w momencie kiedy właściciel stajni Dietrich Mateschitz zachował spokój i ciszę, osoby dobrze znający Austriaka, wliczając w to Helmuta Marko i byłego prezydenta FIA Maxa Mosleya, powiedziały, że to Webber był winny kolizji.

Polecenia zespołowe są w F1 od kilku lat zakazane, ale plotki głoszą, że Red Bull woli aby to młody Niemiec zdobył tegoroczny tytuł mistrzowski, a nie obecny lider mistrzostw - Webber.

Teraz Berger, pierwszy sportowiec sponsorowany przez Red Bulla a także były właściciel juniorskiej ekipy Toro Rosso, obwinia za kolizję 33-letniego Webbera.

"To że Webber spychał go [Vettela] w lewo na lekko brudną część toru było początkowo usprawiedliwione" - cytuje słowa Austriaka niemiecki tygodnik "Auto Motor und Sport".

"Ale kiedy Vettel był o połowę samochodu przed nim, Mark musiał zdawać sobie sprawę, że powinien swojego partnerowi z zespołu zostawić trochę przestrzeni."

"Webber mógł przeciwdziałać wypadkowi" - powiedział były 10-krotny zwycięzca GP.

"Gdyby Vettel był w McLarenie, wtedy Webber mógłby zrobić to co zrobić. W takim przypadku, nie musi ustępować."

f1ultra.pl


Już lepiej by było gdyby Berger się nie wypowiadał na ten temat...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:13, 17 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Mark Webber postanowił zabrać głos w sprawie pojawiania się kolejnych teorii spiskowych, jakoby zespół Red Bull robił wszystko aby to Sebastian Vettel, a nie on wygrywał wyścigi. A to wszystko za sprawą wydarzeń po kwalifikacjach w GP Kanady, gdzie po niedzielnym wyścigu Australijczyk przestał być liderem mistrzostw.

Po osławionej kraksie między Vettelem a Webberem w Turcji, Australijczyk zakwalifikował się w Montrealu przed swoim partnerem zespołowym.

Ale został cofnięty o 5 pól na starcie ze względu na zapobiegawczą wymianę skrzyni biegów.

Pewni eksperci żartowali, że Dr Helmut Marko, który rzekomo faworyzuje Vettela, musiał łomem zepsuć przekładnię w samochodzie Australijczyka.

"Także chciałem wymiany skrzyni biegów" - cytuje słowa 33-letniego Webbera niemiecki tygodnik "Auto Motor und Sport".

"Lepiej stracić kilka miejsc, ale wciąż dojechać do mety. W mojej sytuacji, potrzebuje każdego punktu" - powiedział Webber.

Problem Webbera nie był jedynym Red Bulla w niedzielnym wyścigu; Vettel także został poproszony o zwolnienie, co potwierdził szef zespołu, Christian Horner, mówiąc, że był "problem ze skrzynią biegów".

Co więcej, saga ze Stambułu wygląda w tej chwili na odległe wspomnienie. W środowy wieczór w Kanadzie, Webber i Vettel wspólnie zaprosili cały wyścigowy zespół RBR na kolację.

"Złożyłem zamówienie na najdroższy posiłek z menu, ponieważ wiem jak ciężko oddzielić kierowców od ich pieniędzy" - głośno żartował Horner.


[F1ultra.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 13:04, 17 Cze 2010    Temat postu:

Cytat:
Co więcej, saga ze Stambułu wygląda w tej chwili na odległe wspomnienie. W środowy wieczór w Kanadzie, Webber i Vettel wspólnie zaprosili cały wyścigowy zespół RBR na kolację.

"Złożyłem zamówienie na najdroższy posiłek z menu, ponieważ wiem jak ciężko oddzielić kierowców od ich pieniędzy" - głośno żartował Horner.
Może jestem naiwną idiotką, ale miło mi się to czytało Mr. Green

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Red Bull Racing Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin