Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Afera o dyfuzory
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Strefa techniczna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 16:49, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Sue napisał:
Znamy mistrza.

Aaaaaa Nie! Wypluj te słowa! Bo wykraczesz!

A tu małe co-nie-co z cyrku, jaki miał miejsce wczoraj:

Cytat:
Przed około 40 prawnikami, przedstawicielami i personelem zespołów, zespół sędziów prowadził przesłuchanie przez całe osiem godzin.

Pod znakiem zapytania stanęła przyszłość porozumienia FOTA, jako że spory techniczne przybrały formę ataków personalnych. Brawn, Williams i Toyota zostały przecież oskarżone nie o byle co. Zarzucono im skonstruowanie nielegalnych samochodów.

Nigel Tozzi z Ferrari prowadził powództwo oskarżając Rossa Brawna o „nadzwyczajną arogancję”.

Brawn nie pozostawał dłużny i zarzucił projektantowi Ferrari, Rory Byrne’owi mściwą argumentację która sprowadzała się do „wyprawy na ryby”.

Brawn został dwa razy poproszony, by nie lekceważył swojego byłego przyjaciela, ale nalegał: „W tym sporze stoimy po przeciwnych stronach, więc będę trzymał się moich zeznań.”

Brawn oskarżył Adriana Newey’a z Red Bulla o „sprowadzenie hańby na ten sport”. Newey argumentował, że ponieważ dyfuzory sprawiają, że bolidy są szybsze, można się spierać o bezpieczeństwo.

„Implikacja łącząca bezpieczeństwo z aspektami technicznymi jest trochę poniżej pasa,” mówił Brytyjczyk.

Tozzi także argumentował, że dyfuzory sprzeciwiają się próbom Maxa Mosleya, by ograniczyć koszty poprzez zmniejszanie możliwości innowacji technicznych.

Brawn kontrował: „W Formule 1 chodzi o innowacyjne projekty. To podstawa i cel tego sportu.”

Pełnomocnik Brawna, Paul Harris, domyślił się argumentacji powodów: „To co tutaj widzieliśmy to sprawy uboczne, nieistotności, i żeby użyć angielskiego zwrotu – red herring (tutaj: zwodzenie – Red.)."
Dyrektor wyścigów Charlie Whiting został tymczasem oskarżony przez Ferrari o „nie zrozumienie sprawy” gdy dopuścił kontrowersyjne samochody do wyścigu, oraz o „nie zrozumienie istoty problemu.”

Po długiej i szczegółowej debacie dotyczącej pojęcia „luki”, jeden z sędziów FIA, Guido de Marco z Malty, kilka razy… zasnął.

Jak widać przesłuchanie, które miało być merytoryczną dyskusją popartą technicznymi argumentami przerodziło się w chaotyczną kłótnię, podczas której dominowały wzajemne oskarżenia i ciosy poniżej pasa.

Werdykt jest jednak niepodważalny i teraz zmartwieniem pozostałych ekip jest znalezienie sposobu na dogonienie oskarżonej trójki
[f1ultra.pl]

XD XD XD śmiać się chce!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:54, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Mogli bardziej zbluzgać Brawna wstyd koleś działa mi na nerwy jak nikt w tym momencie (no oczywiście wyłączając McLiera, ale to to już norma xD).
I póki co to Brawn sprowadza hańbę na ten sport.

Cytat:
Aaaaaa Nie! Wypluj te słowa! Bo wykraczesz!

Tfu tfu, ale i tak coś mi się wydaje że prorocze GP Australii znowu da o sobie znać wstyd głupie FIA. Chyba chciałabym żeby Australia była druga w kalendarzu, a sezon rozpoczynała może... hmmm SPA! xD (oj chyba nie na temat Mad)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sue dnia Śro 16:55, 15 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WHPmt
Zbieracz autografów
Zbieracz autografów


Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:24, 15 Kwi 2009    Temat postu:

FIA już dawno spaprało sprawę szkoda, bo zabierają nam widowisko. bo co z tego, że wygrywa kierowca, który rok temu zamykał stawkę... co z tego, skoro wygrywa cały czas...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 18:38, 15 Kwi 2009    Temat postu:

Na pocieszenie mogę napisać, że dobrze że to Brawn jest w tej komfortowej sytuacji, a nie na przykład McLaren, bo wtedy to dopiero byłaby rozpacz. Mi może Ross też na nerwy działa, choćby za to że z sezonu, który miał być najbardziej wyrównany i nieprzewidywalny, robi teraz przedstawienie jednego aktora. Na jego obronę mogę powiedzieć, ze gdyby nadal pracował dla Ferrari, czy znalazłby angaż w BMW to wiele osób (w ty ja) wynosiłby go teraz pod niebiosa.
Szefowie zespołów tak sie żalą teraz, a pewnie po cichu w garażach już przygotowują nowe dyfuzorowe cacka
Z resztą... nie ma co spisywać na straty sezonu, kiedy dopiero dwa wyścigi za nami.

PS. Wyścig w Spa jako ingracjacja sezonu? Ciekawa aura pewnie panowałaby w Belgii w marcu, ale proroctwa mogłyby być przyjemne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Strefa techniczna Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin