Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:42, 12 Cze 2009    Temat postu:

Ferrari, Red Bull i Toro Rosso odrzucili "zaproszenie" FIA na sezon 2010. Jestem z nich dumna smile oby tak dalej, niech się nie uginają i dalej stoją murem za FOTA.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 1:31, 14 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Nazwa firmy: Campos Meta
Nazwa zespołu: Campos Grand Prix
Kraj: Hiszpania
Szef zespołu: Adrian Campos Suner

Zespół Campos Racing został założony w 1998 roku przez byłego kierowcę F1 – Adriana Camposa. Od tamtej pory uczestniczył w różnych mistrzostwach, począwszy od F3 a na GP2 skończywszy. Zdobył sześć tytułów mistrzowskich w klasyfikacji kierowców, pięć w klasyfikacji zespołowej i jest mistrzem zespołowym GP2 z 2008 roku (w ekipie GP2 Adrian Campos nie posiada już jednak udziałów, bowiem odsprzedał je współwłaścicielowi pod koniec ubiegłego roku).

Campos Racing zgłosiło się do F1 we współpracy z madrycką agencją sportową Meta Image, która specjalizuje się zarządzaniu imprezami, poszukiwaniu sponsorów, działalności Public Relations i marketingu. Zespół Campos Grand Prix ma swoją centralę administracyjną w Madrycie, a centrum techniczne mieści się w Walencji, 25 kilometrów drogi od toru Ricardo Tormo, na którym odbywają się testy F1. To tutaj swoje bazy mają Campos Racing F3, meksykańska ekipa A1GP i zespół GP2 Barwa Addax.

Campos podpisał umowę na dostawę silników z firmą Cosworth, a jego partnerami technicznymi będą znany projektant bolidów wyścigowych Dallara Automobili i specjalizująca się w układach przeniesienia napędu firma Xtrac.


Cytat:
Nazwa firmy: Manor Grand Prix Racing
Nazwa zespołu: Manor F1 Team
Kraj: Wielka Brytania
Szef zespołu: John Alfred Booth

Nazwa Manor pojawiła się na scenie wyścigowej w 1990 roku, kiedy to były mistrz wyścigów samochodów jednomiejscowych John Booth postanowił założyć własną ekipę. Od tamtej pory Manor może pochwalić się 171 zwycięstwami i 19 tytułami mistrzowskimi w takich seriach, jak Formuła Renault 2000 i Formuła 3 Euro Series.

Zespół Manor ma swoje siedziby w dwóch miastach na terenie Wielkiej Brytanii – Sheffield i Bicester. Jego innowacyjność charakteryzuje się tym, że samochody wyścigowe są projektowane, testowane i udoskonalane całkowicie przy użyciu technik cyfrowych, opracowanych pierwotnie przez Wirth Research Limited (WRL).

Ta brytyjska firma inżynieryjna została założona przez Nicka Wirtha w 2003 roku i specjalizuje się w pracach badawczo-rozwojowych oraz produkcji dla sektorów wymagających zaawansowanych technologii. Konstrukcje WRL odnosiły sukcesy w lndy Racing League, wygrywając tytuły w latach 2004-2005, a ostatnio firma ta przyczyniła się do wygranej Hondy w American Le Mans Series.

Wirth, który w Manor Grand Prix Racing jest dyrektorem technicznym, swoją karierę rozpoczął jako specjalista od aerodynamiki w zespole F1 March. Odpowiadał za koncepcje aerodynamiczne, a także przygotowanie komponentów modeli do testów w tunelu aerodynamicznym bolidów Leyton House March F1 na lata 1988 i 1989. Później Wirth założył własny zespół Simtek, który zadebiutował w F1 w sezonie 1994, a po jego upadku był głównym projektantem Benettona w latach 1996-1999.

Dostawcą silników dla Manor F1 Team także będzie Cosworth.

Cytat:

Nazwa firmy: Team US F1
Nazwa zespołu: Team US F1
Kraj: Stany Zjednoczone
Szef zespołu: Ken Anderson

Team US F1 to zupełnie nowy zespół wyścigowy, ale utworzyli go dwaj ludzie mający wiele lat doświadczenia w motosporcie, którzy zdołali już przyciągnąć kilku inwestorów. Szef zespołu Ken Anderson pracuje w motosporcie od ponad 30 lat, a jego doświadczenie obejmuje zaprojektowanie i skonstruowanie samochodów, które wiele razy zwyciężały w Indianapolis 500 i innych wyścigach IndyCar Series. Był również dyrektorem technicznym w zespołach F1 Ligier i Onyx, a także stworzył zaawansowany tunel aerodynamiczny Windshear.

Jego wspólnik Peter Windsor, pełniący funkcję dyrektora sportowego, pracował w F1 przez przeszło 35 lat jako dziennikarz, menedżer zespołu i konsultant. Był menedżerem wygrywającego mistrzostwa zespołu Williams-Renault, menedżerem działów odpowiedzialnych za podwozie i zawieszenie bolidu F1 w Ferrari, a także pracował jako konsultant kierowców F1 – Nigela Mansella i Carlosa Reutemanna. Główna siedziba zespołu Andersona i Windsora znajduje się w Charlotte w Karolinie Północnej, ale będzie także europejska baza logistyczno-testowa.

Tak jak w przypadku dwóch wyżej opisanych zespołów, dostawcą silników dla Team US F1 także będzie Cosworth.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał
Trzymacz parasolki kierowcy
Trzymacz parasolki kierowcy


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiesz??:D Łazy,obok Zawiercia

PostWysłany: Wto 13:16, 16 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
"Wyścigi na Silverstone są niezapomniane"
Były kierowca Formuły 1, David Coulthard nie ukrywa żalu, że tegoroczny wyścig o Grand Prix Wielkiej Brytanii jest ostatnim organizowanym na torze Silverstone.
Rywalizacja na Silverstone sięga samych początków Formuły 1, czyli 1950 roku. Były kierowca Williamsa, McLarena i Red Bulla postanowił przywołać swoje wspomnienia związane z tym miejscem.

- Zanim zacząłem jeździć, pamiętam jak stałem na rogu Stowe i słuchałem ryku bolidów - powiedział Coulthard, który w zeszłym roku zakończył sportową karierę. - Słychać je było znacznie wcześniej, niż można było je ujrzeć. Wtedy silniki brzmiały znacznie inaczej. Wiadomo było, że zbliża się auto Ferrari i wrażenia z tamtych dni były dla mnie niezapomniane - dodał.
Kibice przygotowują się już do 60. Grand Prix Wielkiej Brytanii, w którym także Coulthard odnosił sukcesy.

- Zwyciężanie tutaj w 1999 i 2000 roku było czymś wyjątkowym. Przecież muszą minąć 992 lata, zanim ktokolwiek wygra wyścigi w dwóch tysiącleciach. Przynajmniej tym wpiszę się więc na stałe do historii - zażartował. - Moim zdaniem Silverstone ze swoimi szybkimi zakrętami, był niesamowitym wyzwaniem, i gdybym miał decydować wybrałbym właśnie ten tor, zamiast tego w Donington - zakończył.

Od przyszłego roku Grand Prix Wielkiej Brytanii przenosi się do Donington, gdzie dotychczas tylko raz, w 1993 roku, organizowano wyścig o mistrzostwo świata.


onet.pl


zgadzam sie z nim

*****

Cytat:
Kierowcy F1 nie zdobyli nagród
Pomimo nominacji dwóch kierowców F1 do prestiżowych "Laureus Awards", zarówno Sebastian Vettel jak i Lewis Hamilton muszą zadowolić się tylko nominacjami.



Sebastian Vettel był nominowany do tegorocznych nagród w kategorii "Przełomowy sportowiec Roku". Jednak nagrodę tę otrzymała brytyjska pływaczka, Rebecca Adlington, za dwukrotne mistrzostwo olimpijskie w Pekinie. Rok temu w tej kategorii zwyciężył Lewis Hamilton.

Brytyjczyk, który zdobył tytuł mistrza świata w ostatnim zakręcie sezonu 2008, był nominowany w kategorii: "Sportowiec Roku 2008". Jednak wyżej oceniono zeszłoroczne wyniki lekkoatlety, Jamajczyka, Usaina Bolta, który został trzykrotnym mistrzem olimpijskim w Pekinie, bijąc przy okazji rekordy świata w biegu na 100m i 200m.

Nominację w tej kategorii obok Hamiltona i Bolta otrzymali jeszcze: tenisista Rafael Nadal, kierowca MotoGP Valentino Rossi i piłkarz Cristiano Ronaldo.

Nagrody rozdano w Londynie.


f1ultra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Michał dnia Wto 13:17, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:42, 19 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
N.Technology wycofało zgłoszenie

Jak informuje serwis Autosport, włoska ekipa N.Technology wycofała swoje zgłoszenie do przyszłorocznych Mistrzostw Świata Formuły 1.

N.Technology było jednym z zespołów, który nie został umieszczony na liście startowej, jednak znajdował się w rezerwie na wypadek rezygnacji innych ekip.

Jak twierdzi Autosport, wskutek ostatnich tarć na linii FIA-FOTA oraz wycofaniu się głównych producentów z Formuły 1, zespoły zaczęły wycofywać swoje aplikacje.

N.Technology jest drugą ekipą po Loli, która wycofała zgłoszenie.

źródło: formula1.pl



Ale jazda XD

Gadają też że ma wejść Brabham a oni będą się przecież procesowali jeszcze. Wreszcie drużyn zabraknie w nowej F4 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Michał
Trzymacz parasolki kierowcy
Trzymacz parasolki kierowcy


Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 1075
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wiesz??:D Łazy,obok Zawiercia

PostWysłany: Pią 15:16, 19 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Kuzynka Sebastiena Buemiego twierdzi, że rozmawia w sprawie angażu na przyszły sezon F1 z szefem zespołu "Campos Racing". Natacha Gachnang obecnie ściga się w reaktywowanej przez FIA - serii F2.


Piękna Szwajcarka ma 21 lat i pochodzi z miejscowości Vevey w Szwajcarii.

W rozmowie z dziennikarzem hiszpańskiej gazety "Marca" Natacha powiedziała, że "prowadzi rozmowy" z Adrianem Camposem. Jej zdaniem test samochodu F1 jest "na pewno możliwy."

"On wierzy we mnie, po tym jak spędziliśmy razem sezon w hiszpańskich mistrzostwach F3" - powiedziała.

Jeśli Adrian Campos zaangażuje Szwajcarkę do swojej ekipy, to będzie ona szóstą kobietą, która spróbuje zakwalifikować się do wyścigu F1.

Ostatnią była w 1992 roku Włoszka, Giovanna Amati. Niestety ani razu nie udało jej się zakwalifikować do zawodów. Reprezentowała wówczas barwy stajni Brabham.



onestopstrategy.com(przetłumaczone przez:f1ultra)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:43, 19 Cze 2009    Temat postu:

Very Happy wycofują się skowronki powoli smile smile Dobrze im tak. Dekle. Ciekawe do na to Mosley XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 20:00, 25 Cze 2009    Temat postu:

Cytat:
Przy okazji wyścigu w Wielkiej Brytanii StarCards wraz z agencją fotograficzną Sutton Motorsport Images zorganizowały kolejną aukcję charytatywną na rzecz dzieci.

Tym razem kibice Formuły 1 mogą licytować unikalną kolekcję dwudziestu sygnowanych podpisami kart z wizerunkami kierowców i akcji na torze, wykonanych przez fotografów z Sutton Images. Zebrane środki zostaną przekazane na rzecz Great Ormond Street Hospital, londyńskiego szpitala specjalizującego się w opiece nad dziećmi. W akcji wzięli udział wszyscy kierowcy F1, demonstrując swoje wsparcie dla aukcji na rzecz Great Ormond Street Hospital. Oznacza to, że w licytacji, która odbywa się w serwisie ebay.co.uk można kupić kartę swojego ulubieńca. Jak na razie (czwartek, godzina 14.00) karta Roberta Kubicy osiągnęła 31 funtów. Najwięcej „zarobił” Kimi Räikkönen, za którego fani płacą 215 funtów.

Aukcja rozpoczęła się 20 czerwca, ale potrwa jeszcze przez kilka dni, ponieważ zakończy się w przyszły wtorek o godzinie 21.00.
[f1.pl]

Miło z ich strony. Chętnie bym sobie te wszystkie karty przywłaszczyła, Niestety nie posiadam funtów.





Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Czw 20:06, 25 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:17, 25 Cze 2009    Temat postu:

A jakie ładne ich zdjęcia wybrali na promocje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wujek_M
Sprzątacz zaplecza
Sprzątacz zaplecza


Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 970
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnowskie Góry

PostWysłany: Śro 12:20, 01 Lip 2009    Temat postu:

Cytat:
Bridgestone zmienia politykę dotyczącą opon

Firma Bridgestone ogłosiła, że na letnie eliminacje Mistrzostw Świata F1, które odbędą się w sierpniu i wrześniu zrezygnuje z polityki przywożenia na Grand Prix dwóch znacząco różniących się mieszanek opon.

Podobną decyzję podjęto na wyścig o GP Monako, kiedy to uważano, że uliczny tor wymaga dwóch najbardziej miękkich mieszanek. Podobne mieszanki zostaną przywiezione na cztery wyścigi pomiędzy GP Węgier i GP Włoch.

„Podjęliśmy decyzję o zmianie doboru mieszanek, bazując na danych, które zebraliśmy podczas minionych wyścigów sezonu w połączeniu z naszą wiedzą na temat torów, które odwiedzimy podczas tych wyścigów” mówił Hirohide Hamashima z firmy Bridgestone. „Bolidy z sezonu 2009 różnią się od tych, które były używane rok temu, więc nauczyliśmy się sporo w tym roku, gdyż one inaczej używają opon.”

Super-miękka i miękka mieszanka zostanie przywieziona na tor w Budapeszcie oraz na kolejny uliczny wyścig sezonu- GP Europy, podczas gdy miękka i średnia mieszanka zostanie dostarczona na wyścigi w Belgii i Włoszech.

„Węgry to tor, który wymaga naszych najbardziej miękkich opon. Tak jest także podczas wyścigów ulicznych, a my użyliśmy najbardziej miękkiej mieszanki w Monako i ponownie użyjemy w Walencji.”

„W Spa, temperatury mogą być całkiem niskie, więc twarda mieszanka mogłaby sprawiać kłopoty, a super-miękka byłaby zbyt miękka, co oznacza, że wybór średniej i miękkiej mieszanki jest oczywisty. Na Monzy, twarda mieszanka dawałaby zbyt dużą różnicę w porównaniu do miękkiej, więc przywieziemy tam miękką i średnią.”

[formula1.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:04, 01 Lip 2009    Temat postu:

Czyżby wysłuchali kierowców(?)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Magda dnia Śro 17:04, 01 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Następny
Strona 13 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin