Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Nie 13:18, 25 Lip 2010    Temat postu:

Hahaha XD Widziałam to w Bildzie, chyba nawet dalej mam tą gazetę... Kurde, ale mi się zawsze wydawało, że Lewis jest przystojniejszy od Jensona, no cóż.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:20, 25 Lip 2010    Temat postu:

a gdzie ktoś tutaj oceniał przystojność??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pon 16:21, 02 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
Nieoficjalny projekt kalendarza F1 na sezon 2011 pojawił się na padoku toru Hungaroring podczas weekendu GP Węgier.

Ujawniony kalendarz, opublikowany przez niemiecki "sport1", zawiera rekordową ilość 20 wyścigów. Sezon ma się rozpocząć GP Bahrajnu 13 marca, a zakończyć 13 listopada finałem w Abu Zabi.

Dodatkowym wyścigiem jest inauguracyjne GP Indii, prowizorycznie zaplanowane na 9 października.

Druga edycja GP Korei Południowej prawdopodobnie ma odbyć się pod koniec kwietnia, w 2010 roku umieszczono zawody w październiku, a w przyszłym roku ma się odbyć zaledwie tydzień po GP Chin.

Po GP Korei Południowej, ma być trzytygodniowa przerwa, którą przerwie GP Hiszpanii na torze pod Barceloną.

Ale tak jak Chiny i Korea, tak Australię [27 marca] i GP Malezji zaplanowano w odstępie tygodnia, podobnie jak Niemcy i Węgry pod koniec lipca oraz Belgię i Walencję pod koniec sierpnia.

To oznacza, że w przyszłym roku sierpniowa przerwa wakacyjna zostanie skrócona z tegorocznych czterech tygodni do trzech.

Także lotnicza eskapada pomiędzy Japonią i Brazylią pod koniec października, które to wyścigi mają odbyć się w przeciągu tygodnia, będą prawdziwym logistycznym wyzwaniem.

A oto pełna wersja wstępnego projektu kalendarza na sezon 2011 opublikowana przez telewizję sport1.

13 marca: GP Bahrajnu (Sakhir)
27 marca: GP Australii (Melbourne)
3 kwietnia: GP Malezji (Sepang)
17 kwietnia: GP Chin (Szanghaj)
24 kwietnia: GP Korei Południowej (Yeongam)
15 maja: GP Hiszpanii (Montmelo)
29 maja: GP Monako
12 czerwca: GP Kanady (Montreal)
26 czerwca: GP Turcji (Stambuł)
10 lipca: GP Wielkiej Brytanii (Silverstone)
24 lipca: GP Niemiec (Nurburgring)
31 lipca: GP Węgier (Hungaroring)
21 sierpnia: GP Belgii (Spa-Francorchamps)
28 sierpnia: GP Europy (Walencja)
11 września: GP Włoch (Monza)
25 września: GP Singapuru
9 października: GP Indii (Greater Noida)
23 października: GP Japonii (Suzuka)
30 października: GP Brazylii (Interlagos)
13 listopada: GP Abu Zabi (Yas Marina)

[f1ultra]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Pon 16:37, 02 Sie 2010    Temat postu:

Dajanka napisał:
a gdzie ktoś tutaj oceniał przystojność??


Sorry, dopiero teraz zauważałam ten post... Była oceniana przystojność, przynajmniej w tym artykule, który ja widziałam, zobaczę czy jeszcze mam tą gazetę, jeśli tak, to zrobię zdjęcie i wrzucę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 0:10, 06 Sie 2010    Temat postu:

Kierowcy na wakacjach - co porabiają?
Cytat:
Ostatnio informowalismy o niezadowoleniu Martina Whitmarsha, czy Norberta Hauga z wakacji. Przeciwnego zdania są kierowcy, którzy cieszą się letnią przerwą.

Nico Hulkenberg z Williamsa powiedział, że wakacje spędzi w domu. "Letnia przerwa jest taka sama dla wszystkich. Będę miał małe wakacje. Część spędzę w domu, a część na treningach" - przyznał debiutant.

Adrian Sutil zwraca uwagę na to, że odpoczynek należy się również mechanikom i inżynierom. "Uważam, że przerwa jest dobra, ponieważ zespół pracował bardzo ciężko. W szczególności inżynierowie oraz mechanicy. Wakacje są dla nich dobre" - powiedział Sutil.

Tymczasem inny z Niemców, Nico Rosberg planuje zadebiutować w zawodach triathlonowych. "Nigdy przedtem tego nie robiłem. To moja nowa pasja" - powiedział kierowca Mercedesa.

Jednak w przeciwieństwie do Jensona Buttona, który przy okazji startu w London Triathlon zbierał pieniądze na cele charytatywne, Rosberg nie chce robić z tego jakiegoś większego wydarzenia. Zapytany o to, gdzie będą mogli obejrzeć go kibice, odpowiedział: "Nie chcę tego wyjawiać".

[v10.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:47, 14 Sie 2010    Temat postu:

Cytat:
Oczekując następnego wyścigu, który odbędzie się na torze Spa-Francorchamps, Heikki Kovalainen zachwyca się obiektem położonym w Ardenach, ale również wyraża obawy co do wolnej szykany dodanej w 2007 roku.

"Moim zdaniem Spa jest nadal jednym z tych torów, na których można mieć wielki wypadek. Jest bardziej ryzykowny niż nowoczesne, nowsze obiekty. Wypróbowano tu najgorsze miejsca, by upewnić się, że w razie awarii hamulców, przebicia opony czy czegoś podobnego przy dużej prędkości, będziemy mieli nieco więcej miejsca, albo nasz licznik będzie wskazywał trochę mniejszą prędkość."

"Myślę, że to jest ich celem (bezpieczeństwo), a także chcą zwiększyć możliwości wyprzedzania. Możesz pokonać rywala korzystając ze strugi powietrza generowanej przez jego bolid jadąc tuż za nim od podnóża wzgórza do ostatniego zakrętu, wyprzedzając go podczas hamowania. To chyba jeden z powodów, dla których zrobiono tę wolną szykanę."

"Osobiście uważam to za złe posunięcie - powinno być więcej szybkich łuków po to, byśmy mogli utrzymać prędkość. Ale ja nie projektuję torów, nie jestem aż tak mocno zaangażowany we wszystkie te liczby i nie zajmuję się bezpieczeństwem obiektów. Lepiej zostawić to profesjonalistom."

W 2008 roku na Kovalainena nałożono karę za uderzenie bolidu Marka Webbera w tej właśnie szykanie, której Fin tak bardzo się obawia.

Poprawa bolidów na przestrzeni lat sprawiła, że niegdyś trudny i niebezpieczny zakręt Eau Rouge jest obecnie pokonywany bez odjęcia nogi z pedału gazu. Mimo tego Kovalainen twierdzi, że tor ciągle wymaga pokory i respektu:

"Spa to wielki tor, wymagający. Chyba to jeden z powodów, dla których wszyscy kierowcy tak bardzo go lubią. Ma parę wielkich zakrętów, które niełatwo pokonać."

"Jest kilka słynnych łuków, jak Eau Rouge. Obecnie jest on relatywnie prosty, pokonujemy go na pełnym gazie w niemal każdych warunkach atmosferycznych. To nie jest największe wyzwanie, ale jest tu parę szybkich zakrętów, parę zmian kierunku jazdy przy dużych prędkościach i musisz mieć naprawdę dobry balans (samochodu) i być pewnym siebie.

"Ściany są bardzo blisko, gdy wypadasz, to zawsze jest to wielki wypadek. Niełatwo stawić temu czoła. Potrzeba trochę odwagi by w kwalifikacjach osiągnąć maksymalnie najlepszy rezultat."

[f1ultra.pl]

Niby nic wielkiego... ale czasami mam wrażenie, że kierowcy niedługo zaczną narzekać na najmniejsze duperele... a za jakiś czas bariery w Monako będą za blisko toru wstyd

Chciałabym się przekonać ilu obecnych kierowców wsiadłoby do "puszek" z lat 50. i wzięło udział w wyścigu na Nordschleife...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sue
Dziennikarz F1 Racing
Dziennikarz F1 Racing


Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 2678
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:37, 14 Sie 2010    Temat postu:

Kierowcy za bardzo się przyzwyczaili do lotnisk.

Cytat:
Niełatwo stawić temu czoła. Potrzeba trochę odwagi by w kwalifikacjach osiągnąć maksymalnie najlepszy rezultat.

Czyli na innych torach już nie potrzeba odwagi?

Heikki trochę stracił u mnie po tym artykule.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amelka
Fotograf na paddocku
Fotograf na paddocku


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krapkowice

PostWysłany: Sob 18:01, 14 Sie 2010    Temat postu:

Dokładnie, wyścigi samochodowe zawsze były niebezpieczne i na zawsze takie pozostaną (ok, to niebezpieczeństwo jest teraz o wiele mniejsze, ale nadal pozostaje, to jeden z uroków tego sportu), a kierowca powinien być gotowy na ewentualność wypadku i urazu podczas niego, powinien zdawać sobie z tego sprawę, ale też powinien być odważny i Heikki mógł tego akurat nie mówić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 22:25, 14 Sie 2010    Temat postu:

Pirelli ma rozpocząć testy opon F1 już w poniedziałek
Cytat:
Jak informuje hiszpańska prasa, firma Pirelli już w najbliższy poniedziałek ma rozpocząć testy wstępnej wersji swoich opon Formuły 1 na sezon 2011.

Zdaniem dziennika AS, nowy dostawca opon dla królowej sportów motorowych będzie przeprowadzał testy w następnym tygodniu na torze Mugello niedaleko Florencji z użyciem zeszłorocznego bolidu Toyoty, za którego kierownicą zasiądzie Nick Heidfeld.

Wstępne testy we Włoszech mają potrwać trzy dni (16-18 sierpnia). Dalszy plan włoskiego producenta zakłada sprawdzanie opon na torach Jerez (Hiszpania), Monza (Włochy) i Paul Ricard (Francja), a następnie ponownie w Mugello.

Warto dodać, że informacje te jak dotychczas nie zostały oficjalnie potwierdzone przez Pirelli – zarówno jeśli chodzi o termin wstępnego testu, jak i pozyskanie Toyoty TF109 czy zatrudnienie Nicka Heidfelda w roli kierowcy testowego, który miałby jednocześnie odejść z Mercedesa.

[f1wm.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Magda
Szpieg na zapleczu
Szpieg na zapleczu


Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 3959
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:06, 31 Sie 2010    Temat postu:

Whitmarsh: Zespoły zgodziły się na więcej testów
Cytat:
Podczas Grand Prix Belgii na torze Spa-Francorchamps rozpoczęła się dyskusja na temat przedsezonowych w Bahrajnie, które miałyby się odbyć tydzień przed wyścigiem.

W ostatni piątek miało miejsce spotkanie szefów zespołów, na którym mieli oni ustalić kalendarz testów na przyszły rok. Według niemieckiego "Auto Motor und Sport" propozycja jest następująca: 15 dni testów w tym 3 tuż przed rozpoczęciem sezonu w Bahrajnie.

Jednak szef zespołu McLaren przyznał, że planowane jest sześć sesji testowych, wliczając w to Bahrajn. "Bahrajn nie został jeszcze zaakceptowany" - przyznał.

"Musimy się upewnić, że nie będzie to zbyt duży wydatek dla mniejszych zespołów. Osobiście wolałbym, aby testów było jak najwięcej, ale szanuję fakt, że mamy również w stawce mniejsze zespoły" - powiedział Whitmarsh.

"Aktualnie w planach jest sześć sesji testowych, co jest krokiem w przód. W tym momencie, nie mamy umowy o testach w trakcie trwania sezonu" - dodał.

[f1.v10.pl]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Formuła 1 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następny
Strona 19 z 23

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin