Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Artykuły
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Pon 19:45, 18 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
Kombinezony wyścigowe OMP są także wysokiej klasy i były noszone dotychczas przez takich kierowców, jak siedmiokrotny mistrz świata Michael Schumacher, czy Rubens Barrichello, Eddie Irvine, Mika Hakkinen, Nigel Mansell, Ayrton Senna, Tommi Makinen, Carlos Sainz i Petter Solberg.
Dla mnie to nie ma różnicy kto im szyje ubrania, a poza tym to wątpię, by wkład sponsorski OMP był tak duży, by mogli mieć wpływ na kolorystykę bolidu. Ot będzie naklejka i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:56, 18 Sty 2010    Temat postu:

Nie twierdze, że mogliby mieć wpływ na kolorystykę, ale przynajmniej nie wyskoczą nagle z różowym logo na czarno-żółtym kombinezonie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 19:22, 20 Sty 2010    Temat postu:

Kilka słów na temat potencjalnego partnera Roberta: nie będę cytować całe artykułu z Autosportu, bo jest za długi. Otóż Boullier powiedział, ze nie jest wykluczone, iż na pierwszych testach w Wenecji Robert będzie jeździł sam, bo wciąż nie podpisali umowy z drugim kierowcą.
W grę wchodzi oczywiście Heidfeld za którym stoi doświadczenie ale przeszkodą jest fakt, że byli z Robertem długo w jednym zespole i wiadomo jak to wyglądało, wiec nie są pewni, czy chcą chcę odtwarzać ten duet, a ja osobiście uważam, ze to dobra wieści dla Roberta, bo to znaczy, że zespół i szefostwo chcą by to jemu było jak najlepiej i skoro z Nickiem nie było za ciekawie to jest to duży minus na jego koncie. Poza tym Nick podobno żąda 5 mln euro...
Kolejny jest Witek Piertow za którym stoją sponsorzy, jednak to jest debiutant a z takimi to różnie bywa - to też dobry znak, bo skoro zespół boi się ryzyka to znaczy, że naprawdę im zależy na dobrych winkach.
Kierowcy Gravity ani żaden Francuz nie będą mieć szczególnych względów. Na koniec Boullier powiedział, że kierowca może być francuski, rosyjski, chiński, niemiecki, austriacki - czyli Klien może mieć szanse i dla mnie byłby to najlepszy wybór.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:51, 20 Sty 2010    Temat postu:

A do tego Nick podobno żąda 5 milionów... chociaż ważą się Jego losy w F1, bo Renault to jedyny zespół, który by Go zatrudnił z ewentualnym jakimś tam zarobkiem...
Ja najbardziej chciałabym Giancarlo, ale to raczej mało prawdopodobne... więc drugim moim typem jest Christian a trzecim Witalij, aczkolwiek tutaj zachodzi ryzyko wywołania wojny polsko-ruskiej XD
Ponoć Renia ma na oku 2 niedoświadczonych i 2 doświadczonych kierowców więc skoro pierwszym jest Nick, to drugim może być Giancarlo lub Klien, chyba ze go nie zaliczają do tych doświadczonych


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ineska1987
Znawca F1
Znawca F1


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowrocław/Toruń

PostWysłany: Śro 22:05, 20 Sty 2010    Temat postu:

Z tego co czytałam na zagranicznych stronach to najczęściej wymieniają Christiana i Witalija. Witek jednak byłby lepszy. W końcu to słowianin prawie jak swój

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Śro 22:12, 20 Sty 2010    Temat postu:

No nie wiem czy taki lepszy, jest jednak niewidomą. Może być strzałem w dziesiątkę, albo strzałem w kolano. Chris jest lepszy, znają się z Robertem doskonale, był kierowcą testowym w BMW Sauber i to nie tylko takim na kartce, ale w ubiegłorocznej przerwie naprawdę jeździł, choć nie ścigał się już długo.
Moje typy: Fisi>Chris>Witek>Nick


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Sob 16:58, 30 Sty 2010    Temat postu:

Cytat:
Niedawno informowaliśmy o przejściu do ekipy RenaultF1 Jasona Somerville'a, który wzmocnił zespół aerodynamików stajni. Teraz magazyn "Sport Auto" podaje kolejne nazwiska znanych osób w światku technicznym F1, którzy w tym roku wzmocnią pion techniczny ekipy Roberta Kubicy.

I tak z ekipy Williams do Enstone przywędrował Rod Nelson, który zajmie się strategią. Rod Nelson odszedł do Williamsa właśnie z Renault.

Z McLarena przyszedł Mark Slade, który w stajni z Woking pełnił rolę inżyniera wyścigowego m.in. Fernando Alonso, Miki Hakkinena i Kimiego Raikkonena.

Japończyk Naoki Tokunaga został zatrudniony na stanowisku zastępcy dyrektora technicznego. Naoki kilka lat temu pracował dla Ferrari. Były projektant systemów elektronicznych ma przyczynić się do "atomowych" startów samochodów Renault w tym sezonie.
[f1ultra]
Jakie wspaniałe wiadomości!!! Same hot nazwiska. Juz się od dłuższego czasu z Tinką zastanawiałyśmy kto będzie inżynierem wyścigowym Roberta i wychodziło nam że Greenwood, ale może jednak Slade (teraz sobie przypominam jak McL ogłaszał że zmieniają się inżynierzy wyścigowi kieorwców).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Jacob dnia Sob 17:00, 30 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:47, 04 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Wieloletni inżynier wyścigowy McLarena, Mark Slade dołączył do ekipy RenaultF1, gdzie kontynuuje swoją pracę w tej roli. Brytyjczyk został inżynierem wyścigowym samochodu Witalija Pietrowa.

Już w styczniu informowaliśmy, że Brytyjczyk, który przez 15 lat pracy jako inżynier wyścigowy odpowiadał w stajni z Woking za prawidłową pracę aut Miki Haikkinena i Kimiego Raikkonena, a przez ostatnie dwa lata współpracował z Heikki Kovalainenem przejdzie do stajni RenaultF1. A było to tak. Po zakończeniu sezonu 2009 McLaren zdecydował się rozwiązać z nim umowę, podając jako powód reorganizację na głównych stanowiskach spowodowaną ograniczeniami ilości pracowników w zespołach F1 od 2010 roku.

"McLaren nie chciał mnie więcej widzieć na wyścigach, więc przeprowadziłem się do RenaultF1" - powiedział Mark Slade w rozmowie z dziennikarzem fińskiej gazety "Turun Sanomat" podczas tegotygodniowych testów w Cheste.

Dyrektor zarządzający w ekipie McLaren, Jonathan Neale powiedział ostatnio, że stajnia postanowiła "przewietrzyć" swój zespół inżynierów na sezon 2010, ponieważ "poczuliśmy, że to właściwy moment."

Zdementował także pogłoski, że słaba forma McLarena w pierwszej części sezonu 2009 świadczyła o słabości jej inżynierów.

"Chcieliśmy po prostu zbudować zespół inżynierów wokół Jensona Buttona, czyli podążyć dokładanie tą samą drogą od czasu przyjścia do zespołu Lewisa Hamiltona w 2007 roku. Chcemy stworzyć silną grupę indywidualności, które wycisną wszystko co najlepsze z natury spokojnego Jensona Buttona."

"Z powodu wprowadzenia regulacji dotyczących ograniczenia liczby personelu, jaki możemy przywieść w tym roku na wyścigi, zauważyliśmy, że to idealna okazja, by przyjrzeć się jak działa ten proces i zrobiliśmy pewne stosowne zmiany" - zakończył Neale.
[F1ultra.pl]


Szczerze to liczyłam, że Mark zajmie się Robem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez T. dnia Czw 18:47, 04 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacob
Rosso Corsa
Rosso Corsa


Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 7045
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: na północ od Wr

PostWysłany: Czw 19:03, 04 Lut 2010    Temat postu:

Tez liczyłam na Slade będzie z Robertem, ale wychodzi na to, że inżynierem Roberta już jest Simon Rennie. Oto on:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
T.
Silver Arrow
Silver Arrow


Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 6334
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:28, 24 Lut 2010    Temat postu:

Cytat:
Kubica zadowolony z postępów zespołu

Robert Kubica powiedział, że ma nadzieję, iż zespół RenaultF1 uczyni znaczący krok do przodu, kiedy wprowadzi planowane poprawki do samochodu na finałowe testy tego sezonu na torze Catalunya, które rozpoczną się w najbliższy czwartek.

"Mogę powiedzieć, że będziemy mieli pewne poprawki" - powiedział Kubica po ubiegłotygodniowych testach na torze w Jerez, które ukończył z drugim czasem.

"Nie wiem, jak będą duże. Mamy nadzieję, że na pewno będą wystarczające, by zbliżyć się do czołowych zespołów, ale nie wiemy jak oni się poprawią, więc jest trochę niepewności. Staramy się to zrobić najlepiej jak umiemy, a następnie dowiemy się w Bahrajnie czy były wystarczające czy nie. Ale szczerze mówiąc, nigdy nie są wystarczające, więc naciskamy bardzo mocno i postaramy się popracować tak mocno, jak to tylko możliwe w tych testach, które są decydujące dla pierwszych kilku wyścigów i mamy nadzieję, że będziemy gotowi na Bahrajn."

Kubica, który dołączył w tym sezonie do ekipy Renault przychodząc z BMW Sauber, przyznał, że jest bardzo zadowolony z postępów jakie poczynił zespół od rozpoczęcia testów.

"Nigdy nie jestem w 100 procentach zadowolony, ale szczerze mówiąc dobrze pracujemy, poprawiliśmy samochód dość znacząco w porównaniu do Walencji, gdzie rozpoczęliśmy testy i współpracę, więc ogólnie jestem bardzo zadowolony."

Polak, któremu będzie partnerował rosyjski debiutant, Witalij Pietrow, zdementował pogłoski, że będzie liderem zespołu, ponieważ posiada większe doświadczenie.

"Nie sądzę, że naprawdę będę liderem. Oczywiście, Witalij nigdy wcześniej nie jeździł samochodem F1, więc potrzebuje trochę czasu by zaadoptować się i nabrać doświadczenia. Więc on wciąż może się uczyć i próbować zrozumieć wszystkie procesy i jak działają te rzeczy w Formule 1. Stąd całkiem sporo pracujemy z inżynierami, by poprawić samochód i znaleźć lepszy sposób na kontynuowanie tego procesu w tym sezonie."

[F1ultra.pl]

Cytat:
Pietrow: "Nie jestem kierowcą numer dwa"

Witalij Pietrow twierdzi, że nie podpisał kontraktu z ekipą RenaultF1 na posadę "kierowcy nr 2" u boku Roberta Kubicy.

Rosyjski debiutant w zamian za podpisanie kontraktu z zespołem z Enstone zgodził się zapłacić 15 mln euro.

"Wyścigi się jeszcze nie rozpoczęły, więc może on [Kubica] będzie numerem dwa" - powiedział Pietrow rosyjskiej agencji informacyjnej RIA Novosti.

Przyznał jednak, że nie spodziewa się, iż Kubica ułatwi mu życie.

"Każdy kierowca jest odpowiedzialny za siebie" - dodał.

Raport dodaje, że w kontrakcie Pietrowa jest podobno zapis, że Rosjanin musi zdobyć 25 procent punktów Polaka. On ma również zapłacić obiecane 15 mln euro.

Rosyjski dziennik sportowy "Sovetsky Sport" informuje, że petycja podpisana przez kolegów sportowców Pietrowa została wysłana do premiera Rosji Władimira Putina, w nadziei, że dzięki pomocy państwa uda mu się zgromadzić środki na opłacenie drugiej raty 7,5 mln euro.

[F1ultra.pl]

Wituś pokazuje pazurki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.formula1fan.fora.pl Strona Główna -> Lotus Renault GP Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 20, 21, 22  Następny
Strona 11 z 22

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin